دوشنبه 14 خرداد 1403

فرهنگی

فرهنگی

وب‌گاه فرارو

سبزیجات، این هدایای رنگارنگ طبیعت، نه تنها سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها هستند، بلکه به دلیل کالری و چربی پایین، می‌توانند نقش موثری در کاهش وزن و حفظ تناسب اندام ایفا کنند. در این مقاله، به معرفی بهترین سبزیجات برای لاغری و فواید بی‌نظیر آن‌ها می‌پردازیم.

وب‌گاه فرارو

دریافت کالری کافی: برای عضله‌سازی و ریکاوری پس از تمرین، به کالری کافی نیاز دارید. به طور کلی، زنان بدنساز مبتدی باید به ازای هر کیلوگرم وزن بدن، 30 تا 35 کالری در روز دریافت کنند. مصرف پروتئین کافی: پروتئین برای ساخت و ترمیم عضلات ضروری است. زنان بدنساز مبتدی باید به ازای هر کیلوگرم وزن بدن، 1.2 تا 1.7 گرم پروتئین در روز مصرف کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

حرم حضرت اباالفضل العباس علیه السلام توسط خادمان آن حضرت شست‌وشو شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فردین: «به‌صراحت اعتراف کنم که در من دیگر آن غیرت کشتی وجود ندارد. برد و باخت برای من یکسان است... پس آیا بهتر نیست که خودم از عرصه‌ی مبارزه کناره‌گیری کنم و میدان را برای آنانی که در پی پیروزی و نام و نشان هستند خالی نمایم؟...»

وب‌گاه خبر آنلاین

«آه سرد» از سینمای ایران از جشنواره روسی چبوکساری جایزه گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

لی سه‌اون بازیگر 43 ساله کره‌ای که در سریال «امپراتور افسانه‌ها» نقش ملکه «وی‌هونگران» را ایفا می‌کرد، اخیرا با ابراز خوشحالی از محبوبیت ناگهانی‌اش در میان مخاطبان ایرانی، ابراز تمایل کرده که دوباره حضور پررنگ‌تری در عرصه بازیگری داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تهیه کنننده برنامه «حسینیه معلی» ضمن اعلام آغاز ضبط این برنامه از هفته آینده، گفت: دیروز فراخوان حضور در برنامه به عنوان مستمع را منتشر کرده‌ایم و تا الان بیش از 25 هزار پیامک درخواست برای ما آمده است که مجبوریم با قرعه‌کشی مهمان‌های نهایی را انتخاب کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری رسانه ملی اطلاعیه صادر کرد. متن اطلااعیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم به استحضار مردم شریف ایران می‌رساند در پی سانحه غم انگیز شهادت رئیس جمهور و همراهان در سانحه بالگرد، بلافاصله ستاد انتخابات چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در سازمان صدا و سیما هفته گذشته تشکیل شد. این ستاد بلافاصله طی جلسات...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات به مخاطبان بخش مجازی نمایشگاه کتاب آن دسته از مخاطبانی که مرسوله خود را به صورت آسیب دیده تحویل گرفته‌اند، می‌توانند برای پیگیری موضوع عکس مرسوله را از طریق بخش تیکت صفحه خرید ارسال کنند تا درخواست‌شان درباره خسارت وارده مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد. در صورت تایید موضوع توسط کارشناسان، دریافت غرامت یا تعویض کتاب...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سومین ساخته بلند هادی مقدم‌دوست به تهیه‌کنندگی یوسف منصوری، محصول سازمان سینمایی سوره، از چهارشنبه 16 خردادماه راهی سینما‌های سراسر کشور می‌شود. این ملودرام عاشقانه برای نخستین‌بار در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش درآمد که در 6 رشته نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد و سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن این جشنواره را دریافت کرد. این...

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر بدرعظیمی عکاس ایرانی در مسابقات عکاسی بین‌المللی 2024 فرانسه برگزیده و نشان برنز را از آن خود کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

«مایک فلانگان» به عنوان کارگردان جدید در سری فیلم‌های «جن گیر» انتخاب شد که قرار است برداشت جدیدی از این فیلم‌های ترسناک ارائه دهد.

وب‌گاه تابناک

وضعیت جسمی «حامیم» (خواننده موسیقی پاپ) که شامگاه 8 خرداد بر اثر تصادف شدید در اتوبان نیایش تهران روانه بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شده بود، اکنون پس از عمل‌های جراحی مساعد است.

وب‌گاه خبر آنلاین

وضعیت جسمی «حامیم» (خواننده موسیقی پاپ) که شامگاه 8 خرداد بر اثر تصادف شدید در اتوبان نیایش تهران روانه بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شده بود، اکنون پس از عمل‌های جراحی مساعد است.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری پویش مردمی "مردان خستگی ناپذیر" همزمان با هفتمین روز پس از شهادت آیت الله رئیسی در جزیره کیش خبر داد.