پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مستند «دریای پارس» به کارگردانی زنده‌یاد منوچهر طیاب تاریخ تمدن و فرهنگ‌های گوناگون منطقه خلیج فارس را به تصویر می‌کشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شبکه های رادیویی به مناسبت فرا رسیدن روز معلم و شهادت شهید مطهری برنامه‌های متنوعی در قالب‌های مختلف را برای شنوندگان تدارک دیده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استاد نصرالله شیرین‌آبادی آهنگساز و نوازنده پیشکسوت ویولن درگذشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روز جمعه 14 و شنبه 16 اردیبهشت‌ماه، به دلیل تقارن با شهادت امام جعفر صادق (ع) سالن‌های نمایشی اجرا نخواهند داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روز جمعه 14 و شنبه 15 اردیبهشت‌ماه، به دلیل تقارن با شهادت امام جعفر صادق (ع) سالن‌های نمایشی اجرا نخواهند داشت.

خبرگزاری تسنیم

اعضای هیئت انتخاب نخستین رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی با حکم محمدحسین ایمانی خوشخو منصوب شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هفتمین جلسه از فصل نهم پاتوق فیلم‌کوتاه، با اکران و بررسی فیلم‌های «شیوع»، «زخم»، «گرازها» و «قضاوت» در سینما بهمن تهران برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به همت مرکز رشد کودک و نوجوان حوزه هنری انقلاب اسلامی نخستین سری از رویدادهای باغ هنر در سال 1403 با دو برنامه امید فردا و تصویر یک پایان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

کیش - ایرنا - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برنامه ریزی برای افزایش پروازها به جزیره کیش در فصل گردشگری لو سیزن تابستان، گفت: شرکت‌های هواپیمایی که در فصل تابستان اقدام به افزایش تعداد پرواز به جزیره کنند مورد حمایت سازمان منطقه آزاد گرفته و شامل تسهیلات تخفیفی در خدمات فرودگاهی خواهند شد.

وب‌گاه الف

سالن‌های نمایشی کشور روز جمعه 14 و شنبه 15 اردیبهشت‌ماه، به دلیل تقارن با شهادت امام جعفر صادق (ع) اجرا نخواهند داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«دیدار در سنگلج» به تهیه کنندگی و کارگردانی ابوالفضل توکلی، تولید جدید شبکه مستند، پرتره استاد سعید امیرسلیمانی به مرور به زندگی این هنرمند می‌پردازد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حدیث میرامینی که فعالیت بازیگری‌اش را با بازی در سریال‌های تلویزیون آغاز کرد، معتقد است تلویزیون از روزهای اوج خودش فاصله گرفته و حالا در این شرایط، عرصه برای بازیگرانی که پیش از این فعالیت داشته‌اند در تلویزیون سخت شده است. نمایش خانگی و فعالیت پلتفرم‌ها، محلی است که بازیگران پرطرفدار می‌توانند در آن حضور پیدا کنند و شاید می‌توان حلقه گمشده این روزهای بی‌فروغی تلویزیون را در دنیای...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

از امروز دهم اردیبهشت ماه ساعت پخش سریال‌های شرقی شبکه تماشا تغییر می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم کوتاه «آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه شدن دیده بود» راهی جشنواره‌ای در ژاپن از رویدادهای مورد تایید اسکار می‌شود و فیلم کوتاه «چَرچی» در جشنواره ایتالیایی روی پرده می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

با معرفی هیات داوران بخش رقابتی جشنواره فیلم کن، افرادی که به گرتا گرویگ رییس این بخش پیوسته‌اند شناخته شدند.

خبرگزاری تسنیم

فرهاد قائمیان به عنوان مدیر جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) به آن اشاره کرده بود در نشست خبری‌ای پرده از جزئیات این فیلم سینمایی برداشت.