دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی، در ابتدای این نشست محمدتقی محمدیان با بیان اینکه مجموعه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با بهره‌گیری از شبکه منسجم و فعال در قالب 26 هزار و 800 کانون در سراسر کشور فعالیت دارند، گفت: برنامه این کانون‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله تولید محتوا، برنامه‌های فرهنگی و تربیت عناصر انسانی باورمند و مجاهد در کشور است. 2300 کانون فرهنگی...

خبرگزاری تسنیم

نشر معارف پس از تأکید رهبر معظم انقلاب بر تولید آثار خلاق در حوزه ادبیات نوجوان، در نمایشگاه کتاب امسال از برند «برنا» رونمایی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مثلث‌ها و مربع‌ها و ذوزنقه‌های عشقیِ سریال‌های مشهور ترکی را دوست داشته باشید یا نه بدون شک نمی‌توانید به پیشرفت قابل توجه این کشور و هنرمندانش در تمام سطوح سریال‌سازی از توجه به ذائقه مخاطب گرفته تا داستان‌هایی که توانسته مخاطب‌هایی از تمام کشورهای دنیا جذب کند، احترام نگذارید.

وب‌گاه خبر آنلاین

سومین برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی امشب، جمعه 28 اردیبهشت با بررسی فیلم «مست عشق» و محصولات مشترک سینمایی از شبکه نمایش پخش می‌شود.

وب‌گاه فرارو

یک مطالعه جدید با تصویربرداری از مغز موش‌ها نشان داده است که خواب ممکن است به دفع سموم و مواد زائد روزمره از مغز کمکی نکند.

وب‌گاه عصر ایران

پیشنهاد ما به رئیس‌جمهور این است که دست‌کم 10 نفر از مدیران استانی جای خودشان را به مدیران تازه‌نفس بدهند تا بتوانیم برای حوزه‌های اجرایی این استان گام بلندی در مسیر خدمت به مردم برداریم.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

بروسلی در 20 ژوئیه 1973 به کما رفت و بعد از آن درگذشت و هیچ کسی متوجه علت به کما رفتن و درگذشتن او نشد.

وب‌گاه فرارو

همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز 28 اردیبهشت ماه 1403 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه تابناک

مهناز که باپذیرشِ مأموریتِ ترویج بی‌حجابی و بی‌حیایی، مُحَرِک هر شایعه و کینه‌توزی علیه تو بوده، حالا ظاهراً برای دفاع از مظلومیت تو، با دریدگی تمام «لعنت به جمهوری اسلامی» می‌گوید؛ که البته یقیناً و حتماً، همین «لعن»، در دنیا و آخرت رهایش نخواهد کرد؛ بنابراین اگر هنوز ذره‌ای از اصالت و شعور در خودت سراغ داری، بفهم که بعداز سقوطِ کامل‌ِ تو، مهناز رهایت می‌کند! آنچه می‌بینم، باید بگویم:...

وب‌گاه فرارو

شکلات در راس هرم ولع غذایی قرار دارد. مواد غذایی سرشار از قند و چربی مانند شکلات مواد غذایی‌ای هستند که معمولا هوس انگیز هستند، زیرا هورمون‌های حس خوب مانند دوپامین و سروتونین را تحریک می‌کنند. به همین دلیل است که ما اغلب زمانی که احساس استرس یا ناراحتی می‌کنیم به سراغ شکلات می‌رویم.

وب‌گاه فرارو

ته‌چین ورامینی یکی از غذاهای سنتی و بسیار خوشمزه ایرانی است که از ترکیب برنج با لوبیا چشم بلبلی و گوشت تهیه می‌شود و بسیار خوشمزه و مقوی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شهاب‌الدین عادل، پژوهشگر و استاد دانشگاه و محمد مقدم، مستندساز در یک نشست تخصصی درباره فیلم‌های مردم‌شناسی صحبت کردند.

وب‌گاه تابناک

بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.