جمعه 14 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه ورزش سه

قائم مقام و عضو هیات مدیره باشگاه پیکان اعلام کرد اجازه جدایی به بازیکنی در نیم فصل را نخواهند داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: کارگردان نمایش «توریست» که اجرای عمومی خود را در مرکز تئاتر مولوی آغاز می‌کند معتقد است در شرایط فعلی اقتصاد تئاتر رو به نابودی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام نیک بین گفت: دو نرخی شدن حج قطعا فسادزا است و مجلس به این قضیه ورود می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در برنامه رادیو مقاومت اظهار کرد: مقاومت ریشه ایمان و ادامه ایمان است، مقاومت هم یک مقاومت ذهنی و اخلاقی و هم مقاومت عملی در مبارزه است، امر ذهنی یا امر عینی آن نیازمند پایداری است. وی افزود: امروز نیاز به بازخوانی انواع مقاومت هستیم، مقاومت الگو واره زندگی است اینگونه نیست که مقطعی باشد و تمام شود،...

خبرگزاری تسنیم

قائم‌مقام باشگاه پیکان، جدایی بازیکنی از تیم فوتبال این باشگاه در نقل‌وانتقالات زمستانی را اتفاقی بعید دانست.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: اتخاذ رویکرد تحولی و داشتن ایده و خلاقیت، در اولویت صدور مجوز برای راه‌اندازی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سارا فلاندرز (Sara Flounders) رئیس گروه ضدجنگ آمریکا و عضو هیات مدیره کمیته هماهنگی بین‌المللی ضد امپریالیستی به ایرنا می‌گوید: اگر قاسم سلیمانی امروز درمیان ما بود دوست داشتم از او برای همه تلاش‌هایی که برای مقابله با امپریالیسم جهانی کرده است تشکر کنم.

خبرگزاری مهر

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: حاج قاسم مرد شکستن تردیدها و مرد دفاع از حقوق ملت در میدان بود. حاج قاسم یک مکتب بود و همه ما باید راه آن شهید بزرگوار را ادامه دهیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران و جهان با اشاره به رکود شدید صنعت گردشگری در نیمه دوم سال جاری، از اجرای طرح "حراجی سفر" با مشارکت وزارت میراث فرهنگی و دفاتر خدمات مسافرتی به منظور رشد دوباره سفرهای داخلی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نه‌تنها غزل و مروارید، بلکه اهورا، امید و ابوالفضل، هم آدم‌هایی گنگ و خفن هستند که از نگرانی‌ها و دغدغه‌های دهه هشتادی‌ها گفتنی‌های بسیاری دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم میهن در گزارشی به یاران مرحوم مصباح در ساختار سیاسی کشور پرداخت.

خبرگزاری مهر

علامه بهابادی یزدی ورودی اجتهادی به حوزه‌های مختلف دانش داشت و فرهنگ «اجتهاد عقل گرا» را ترویج می‌کرد. او بر اساس نیازهای روز جامعه دست به پژوهش و تالیف می‌زد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در سال 2022، پایین‌ترین قیمت 10 نقاشی گران سال، حدود 80 میلیون دلار بود. همچنین ارزش مجموع 10 نقاشی گران 2022 به حدود 1.1 میلیارد دلار رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در سال 2020، فقط دو مورد از 10 نقاشی گران سال به قیمتی فراتر از 50 میلیون دلار فروخته شدند. سال گذشته به لطف مجموعه هنری زوج «مکلو» که از یکدیگر طلاق گرفتند، تمام 10 اثر گران سال به قیمتی فراتر از 50 میلیون دلار فروخته شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشایی کجاست؟ بی‌تردید باید در زندان باشد چرا که محکومیت او پایان نیافته است. خرداد سالجاری سخنگوی قوه قضائیه گفته بود: «رحیم مشایی ادعای بیماری داشت و دوبار به کمیسیون پزشکی مراجعه کرده و گفته توان کیفر حبس را ندارد ولی کمیسیون پزشکی تحمل توان این فرد برای کیفر را تأیید کرده است و او باید به زندان برگردد.» اما یاران مشایی جای خالی او را در بیرون از زندان پر کرده‌اند!