شنبه 15 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری مهر

آستارا - معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی از تصویب پیشنهاد تشکیل صندوق حمایت از توسعه صنعت گردشگری خبر داد و گفت: با تدوین اساسنامه به صورت موثر از سرمایه گذاران حمایت می شود.

خبرگزاری مهر

دخیل بودن بخش خصوصی در نوشتن قوانین و برنامه های توسعه، اعمال مشوق ها به فعالان پس از دوره رکورد، بخشی از مطالبات تشکل های گردشگری از نمایندگان مجلس بود.

خبرگزاری تسنیم

اختتامیه دومین «سرو ایرانی» با آرزوی جشنواره شدن این رویداد هنری به پایان راه رسید؛ رویدادی که هنرمندان به احترام سردار دلها در آن شرکت می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیأت امنای سازمان اسناد و کتابخانه ملی گفت: با مصیبت پایان‌نامه‌نویسی از سوی افراد غیردانشجو مواجه هستیم.

خبرگزاری مهر

آستارا - معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تاکید بر تسریع در صدور مجوزهای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری گفت: سرمایه گذاران نباید در پیچ و خم‌های اداری بلاتکلیف بماند.

وب‌گاه ورزش سه

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در مصاحبه با سایت یوفا درباره فلسفه مربی‌گری خاص خود صحبت کرد.

خبرگزاری ایرنا

آستارا - ایرنا - معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به مشکلات بخش خصوصی و اقدام‌های دولت سیزدهم در راستای رفع موانع سرمایه‌گذاری گردشگری، بر ضرورت تدوین و اجرای طرح تحول گردشگری تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو کمیسیون فرهنگی علت عمده طرح استیضاح وزیر کشور را انتخاب استانداران ضعیف عنوان کرد و با گلایه از انتخاب استانداران مذکور از جمله برای سیستان و بلوچستان از استیضاح قریب الوقوع وزیر کشور در این باره خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سید علی یزدی خواه در کافه خبر خبرآنلاین گفت: اینکه ما گسست بین نسلی داریم عیان و روشن است و نمی توان آن را کتمان کرد ضمن اینکه این یک موضوع جهانی است ولی در ایران بیشتر و شدیدتر است.

خبرگزاری مهر

اردبیل - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

عضو شورای اسلامی شهر تهران پیرامون معضل آلودگی هوای تهران و سیاسی شدن این موضوع گفت: استفاده سیاسی از مسئله آلودگی هوا که امری وابسته به منافع عمومی است عملی غیراخلاقی است، چرا شهردار سابق تهران به دلیل آلودگی هوا استیضاح نشد؟!

وب‌گاه ورزش سه

مراسم تشییع‌جنازه پله در برزیل آغاز شده و قرار است بعد از 24ساعت ادای احترام عمومی به تابوت اسطوره فوتبال برزیل مراسم خاکسپاری او فردا انجام شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک نویسنده گفت: قصه‌گویی، مادر همه هنر‌های نمایشی است و ثابت شده اگر کشوری بخواهد سطح مطالعه را بالا ببرد باید به گسترش قصه‌گویی توجه کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پنج نمایش از هنرمندان تئاتر شهرستان‌های استان تهران در دی ماه 1401 در سالن‌های پایتخت روی صحنه می رود.

خبرگزاری مهر

فاطیما کریمی خبرنگار مهر در کتابی که به موضوع فعالیت گردشگری زنان در ایران پرداخته به عنوان یکی از چهار زن پیشروی حوزه گردشگری معرفی شد.