شنبه 15 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه فرارو

عزت‌الله ضرغامی بیان کرد: معتقدم در حال حاضر یکی از موضوعاتی که می‌توان با مردم صحبت کرد، گردشگری است. اخبار، تصاویر و ویدئو‌های مثبت از ایران باید به دنیا مخابره شود. شبکه تصویری و تلویزیونی ایجاد کردیم که در فضای تلویبیون به صورت آزمایشی در حال فعالیت است.

وب‌گاه گسترش

عزت‌الله ضرغامی از برنامه‌ریزی برای لغو روادید ایران با برخی کشورها خبر داد. معاون گردشگری نیز گفت: طرح لغو روادید با ایران با کم‌ترین مقاومت، روندی رو به جلو را طی می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هم‌زمان با سومین سالگرد عروج سردار شهید، حاج قاسم سلیمانی، نمایشگاه نقاشی و پوستر «مرد میدان» در موزه فلسطین برگزار می‌شود. در این‌نمایشگاه که با مشارکت انجمن هنر‌های تجسمی انقلاب و دفاع مقدس برگزار خواهد شد، 17 اثر نقاشی و 21 پوستر تا روز پنج‌شنبه، 22 دی 1401، در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. آئین گشایش نمایشگاه دوشنبه، 12 دی 1401، از...

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مراوه‌تپه واقع در منتهی الیه شمال شرق استان گلستان گفت: این شهرستان مرزی افزون بر 2 هزار هنرمند فعال در حوزه صنایع دستی دارد که بیشتر آنها در منازل خود اقدام به تولید محصول می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر‌های نمایشی، با نظر مهدی دهقان‌نیری، مصطفی محمودی، پریسا مقتدی و مهدی طهماسبی (مدیر بخش رادیوتئاتر صاحبدلان) هیات انتخاب دوازدهمین دوره سراسری تئاتر «صاحبدلان» اسامی راه‌یافتگان به بخش رادیوتئاتر این رویداد هنری اعلام شدند. آثار بخش رادیوتئاتر در تهران به صورت زنده از تاریخ 19 تا 22 دی ساعت 17 در سالن کارگاه نمایش...

خبرگزاری مهر

نمایشگاه نقاشی و پوستر «مرد میدان» به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی در موزه فلسطین برپا می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

پیشکسوت فوتبال قطر می گوید که جدایی فلیکس سانچز در زمان مناسبی رخ داده است.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ما نیازمند حکمت سلیمانی هستیم، نگاهی که سردار سلیمانی بنایش را گذاشت نگاه خاص به زندگی و جهان هستی، رهبری، نسل جنگ، نسل مقاومت، شهدا و فلسفه زندگی است.

خبرگزاری مهر

نسخه الکترونیک کتاب «همچون پدر، مهربان» همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی، منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه نیازمند حکمت سلیمانی هستیم، گفت: نگاهی که سردار قاسم سلیمانی بنایش را گذاشت نگاه خاص به زندگی و جهان هستی، رهبری، نسل جنگ، نسل مقاومت، شهدا و فلسفه زندگی است.

خبرگزاری دانا

حسین فروغی با اشاره به اینکه تمسک به مکتب شهید سلیمانی چراغ راه سعادت و رمز موفقیت می باشد، گفت: مکتب شهید سلیمانی الگویی برای مدیران و مسئولین اجرایی است.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: سردار سلیمانی، سردار حکمت و عقلانیت همراه با عشق ورزی به خدا، ولی خدا و مردم بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«رضا رحیم‌مشایی» که عضو سایت فیلترشده فیس بوک است، در صفحه شخصی خود در این سایت، از «کوروش» شاه هخامنشی، به عنوان یکی از علاقه‌مندی‌های خود نام برده و به صفحه «کوروش کبیر» در فیس بوک لینک داده است.