جمعه 8 تیر 1403

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) گفت: به محض دریافت مجوز ورود هواپیما‌های ایرانی به آسمان عربستان، آماده از سرگیری سفر‌های عمره مفرده هستیم.

وب‌گاه تابناک

اوضاع نامطلوبی که ظاهرا از روز گذشته مقدمات رقم خوردنش مشهود بوده است؛ از معطل ماندن گروهی از عوامل خدماتی در فرودگاه امام خمینی (ره) برای ساعت‌های طولانی که نشان می داد از سرگیری این سفرها بین ایران و عربستان در مرحله هماهنگی ها دچار اشکالاتی جدی است. اشکالاتی که حالا در ابعاد وسیع بروز و نمود یافته و توجه همگان را به خود جلب کرده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) گفت: برای انجام پرواز‌ها به سرزمین وحی باید مجوز ورود از سوی سازمان هواپیمایی کشوری عربستان صادر می‌شد که همچنان منتظر دریافت آن هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران‌ایر درباره تعویق سفر زائران عمره مفرده گفت: از تعویق پرواز زائران به دلیل عدم صدور مجوز عذرخواهی می‌کنیم. هنوز زمان دقیقی برای پرواز نداریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) از تعلیق پروازهای حج عمره به دلیل عدم صدور مجوز پرواز از سوی عربستان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: از 62 هزار زائر حج عمره 30 هزار نفر از ترمینال سلام اعزام خواهند شد.

خبرگزاری تسنیم

قرار بود 70 واگن ویژه برای مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) ساخته شود که در صورت به سرانجام رسیدن آن امکان بهره‌مندی از انها در مسیر متروی پرند نیز وجود داشت، اما دوره گذشته مدیریت شهری با سفارش تولید این واگن‌ها چه کرد؟!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بعد از گذشت 9 سال عملیات حج عمره از 13 دی ماه از فرودگاه امام خمینی آغاز شده و مسافران از طریق دو ایرلاین ایرانی به سرزمین وحی طی 10 روز اعزام می‌شوند.

وب‌گاه فرارو

محمود خاقانی گفت: صنعت نفت، در آن زمان، هدف اصلی حملات دشمن در دوران جنگ تحمیلی بود. کارکنان این صنعت از پیش از انقلاب، نسل‌های بعد از خود را آموزش دادند تا آن‌ها نیز بتوانند این صنعت را حفظ کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی گفت: از 10 فرودگاه کشور روزانه هزار نفر در قالب 4 پرواز به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادآنلاین نوشت: اجازه تردد تاکسی های اینترنتی در فرودگاه امام خمینی (ره) در کنار خدمات رسانی نامناسب به مسافران ورودی از پروازهای خارجی به داخل در شرایطی داده نمی شود که علاوه بر کرایه های میلیونی که برخی تاکسی های فرودگاه برای انتقال مسافران به مناطق مختلف تهران طلب می کنند، جمله «فعلا تاکسی نداریم» هم، سیگنال های نامساعدی بر اعصاب مسافران از راه رسیده صادر می کند.