جمعه 8 تیر 1403

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

وب‌گاه عرشه آنلاین

اجازه تردد تاکسی های اینترنتی در فرودگاه امام خمینی (ره) در کنار خدمات رسانی نامناسب به مسافران ورودی از پروازهای خارجی به داخل در شرایطی داده نمی شود که علاوه بر کرایه های میلیونی که برخی تاکسی های فرودگاه برای انتقال مسافران به مناطق مختلف تهران طلب می کنند، جمله «فعلا تاکسی نداریم» هم، سیگنال های نامساعدی بر اعصاب مسافران از راه رسیده صادر می کند. اجازه تردد تاکسی های اینترنتی در...

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی از اعزام زایران ایرانی حج عمره از طریق 10 فرودگاه کشور به خانه خدا خبر داد و گفت: فرودگاه‌های کشور در عملیات حج عمره در حالت آماده باش قرار دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از اعزام زائران ایرانی حج عمره از طریق 10 فرودگاه کشور به خانه خدا خبر داد و گفت: همه فرودگاه‌های عامل در عملیات حج عمره در حالت آماده‌باش قرار دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: برای پهنه لجستیکی فرودگاه امام خمینی پیشنهاد سرمایه‌گذاری 290 میلیون دلاری شده که با بخشی از آن موافقت شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

قرار است به زودی ساخت ورزشگاه جدید تهران آغاز شود.

وب‌گاه فرارو

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: انتقال پرواز‌های فرودگاه مهرآباد به فرودگاه امام خمینی (ره) برای برخی از مسیر‌های طولانی و هواپیما‌های پهن پیکر در جهت کاهش استهلاک ان‌ها است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس پلیس فرودگاه‌های کشور جزییات شناسایی و دستگیری باند قاچاق اشیای عتیقه را تشریح کرد. رییس پلیس فرودگاه‌های کشور جزییات شناسایی و دستگیری باند قاچاق اشیای عتیقه را تشریح کرد. به گزارش عرشه آنلاین، سردار محسن عقیلی رییس پلیس فرودگاه‌های کشور در خصوص کشف باند قاچاق اشیای عتیقه و میراث فرهنگی گفت: اشیای عتیقه که در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) کشف شده بود اشیایی بود که قاچاقچیان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس پلیس فرودگاه‌های کشور جزییات شناسایی و دستگیری باند قاچاق اشیای عتیقه را تشریح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس پلیس فرودگاه‌های کشور جزییات شناسایی و دستگیری باند قاچاق اشیای عتیقه را تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خریداران گوشی تلفن همراه در شرایطی مکلف به رجیستر موبایل‌های خود در سامانه رجیستری هستند که این سامانه بالغ بر دو هفته است با اختلال مواجه بوده و مردم را دچار مشکل ساخته؛ به نحوی که به گفته متقاضیان رجیستر موبایل های مسافری، بالغ بر دو هفته است اتصال سامانه گمرک با پلیس فرودگاه قطع است. خریداران گوشی تلفن همراه در شرایطی مکلف به رجیستر موبایل‌های خود در سامانه رجیستری هستند که این سامانه...

وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان تهران از تعیین تکلیف 10 هزار و 112 میلیارد ریال کالا در 18 ماه گذشته در گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دادستان تهران از تعیین تکلیف 10 هزار و 112 میلیارد ریال کالا در 18 ماه گذشته در گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.

وب‌گاه گسترش

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران اعلام کرد که برای متروی پرند همان قیمت بلیت مترو تا ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) بدون افزایش خواهد بود. سعید بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران در ارتباط با بحث قیمت بلیت مترو پرند گفت: برای متروی ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) پیشتر نرخ 13 هزار و 650 برای استفاده از کارت بلیت و افزایش 10 درصدی برای بلیت های تک سفره که البته...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با برگزاری پایش‌های صورت گرفته و جلوگیری از حفر چاه از فرونشست فرودگاه امام خمینی (ره) تا حدی جلوگیری کرده‌ایم.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران با اشاره به اینکه برای متروی پرند همان نرخ بلیت مترو تا ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) بدون افزایش خواهد بود.