یک‌شنبه 10 تیر 1403

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر هلدینگ راه وشهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: مراحل اجرایی پروژه ترمینال دو فرودگاه امام خمینی شروع شده و مرحله اول شامل تکمیل باندهای موجود و روشنایی، تا پایان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

خبرگزاری دانشجو

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در بازدید از مط مترو پرند، بر ضرورت تهیه واگن‌های مناسب با مسیر قطار‌های حومه تأکید کرد و از تصویب بهای بلیت این خط مترو در آینده‌ای نزدیک، خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از نهایی شدن سرمایه‌گذاری 2 میلیارد دلاری برای فاز 2 توسعه فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد و گفت:‌مواد اولیه تولید قطعه هواپیما را صادر می‌کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اعزام زائران به سوریه به دلیل حملات رژیم صهیونیستی از هفته‌های گذشته متوقف شده بود. مسؤول شرکت هواپیمایی سوری می‌گوید: از امروز پروازها از تهران به دمشق متوقف شد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه فرارو

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با توجه به بسته شدن فرودگاه نجف، در راستای تسهیل سفر مسافران برای برقراری یک پرواز فوق‌العاده در مسیر تهران به بغداد و بالعکس برای امروز (ششم آبان 1402) اقدام کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تمامی پروازها به نجف از 6 صبح امروز لغو شده است. تمامی پروازها به نجف از 6 صبح امروز لغو شده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ «جواد صالحی» افزود: مطابق نوتام A0741/23 فرودگاه نجف به مدت سه روز به دلیل تعمیرات بسته است.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل روابط عمومی فرودگاه امام خمینی گفت: تمامی پروازهای نجف به علت انجام علمیات کارگاهی در باند فرودگاه نجف لغو شده است. جواد صالحی، مدیرکل روابط عمومی فرودگاه امام خمینی گفت: فرودگاه نجف چند دقیقه پیش اعلام کرد که به دلیل انجام عملیات کارگاهی در باند فرودگاه، تمامی پروازها به سمت فرودگاه نجف لغو شده و به احتمال زیاد تا سه روز این فرودگاه تعطیل خواهد بود. به گفته مدیرکل روابط عمومی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طی رایزنی‌هایی که مقامات فرودگاه امام خمینی با خط هوایی العراقیه انجام دادند، مقرر شد پرواز اضافه برای مسافران عراقی در نظر گرفته شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته صالحی تمام پروازها به نجف از ساعت 6 صبح امروز به وقت ایران تا اطلاع ثانوی کنسل شده است.

وب‌گاه فرارو

مسئولان فرودگاه نجف پیش از این این امر را اعلام نکرده بودند بنابراین تا اطلاع ثانوی پرواز‌ها به سمت فرودگاه نجف لغو شده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل اطلاع رسانی شهرفرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: تمام پروازها به مقصد نجف از ساعت 6 صبح امروز به وقت ایران به مدت 3 روز لغو شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل روابط عمومی فرودگاه امام خمینی گفت: تمامی پروازهای نجف به علت انجام علمیات کارگاهی در باند فرودگاه نجف لغو شده است.