دوشنبه 9 مهر 1403

فریاد صدای جمهور از کف خیابان تا صحن بهارستان / تلاشی برای افزایش مشارکت در انتخابات + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
فریاد صدای جمهور از کف خیابان تا صحن بهارستان / تلاشی برای افزایش مشارکت در انتخابات + فیلم

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزرای دانشجو - سعید جلیلی: با نزدیکی به روز 11 اسفندماه و ایام برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دانشجویان دانشگاه‌های تهران تصمیم گرفتند با بردن تریبون‌های آزاد به میان مردم پای صحبت آن‌ها نشسته و مشکلات آن‌ها را از کف خیابان‌های تهران تا صحن بهارستان مخابره کنند. تریبون‌های آزاد در مناطق مختلفی از شهر تهران برگزار شده و همچنان ادامه دارد....

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزرای دانشجو - سعید جلیلی: با نزدیکی به روز 11 اسفندماه و ایام برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دانشجویان دانشگاه‌های تهران تصمیم گرفتند با بردن تریبون‌های آزاد به میان مردم پای صحبت آن‌ها نشسته و مشکلات آن‌ها را از کف خیابان‌های تهران تا صحن بهارستان مخابره کنند. تریبون‌های آزاد در مناطق مختلفی از شهر تهران برگزار شده و همچنان ادامه دارد. از جمله مناطقی که تا این لحظه در آن‌ها تریبون ازاد برگزار شده است می‌توان به تئاتر شهر، میدان، ولی عصر (عج)، میدان شوش، راه آهن، تجریش و... برگزار شده است.

مردم در این تریبون نظرات و انتقادات صریحی مطرح کردند و از نارضایتی‌های اقتصادی و اجتماعی گفتند؛ از مشکلاتی که عامل کاهش مشارکت است. برخی نیز می‌گویند نه به لیست‌ها بلکه به تخصص افراد رأی خواهند داد و به آینده امیدوارند.

فریاد صدای جمهور از کف خیابان تا صحن بهارستان / تلاشی برای افزایش مشارکت در انتخابات + فیلم 2