دوشنبه 23 مهر 1403

فضای مجازی در روز قدس امسال مورد توجه مردم باشد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فضای مجازی در روز قدس امسال مورد توجه مردم باشد

تهران - ایرنا - رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: فعالیت در فضای مجازی در روز قدس و به مناسبت این روز امسال مورد توجه مردم قرار گیرد تا وظیفه دینی خود نسبت به مظلومان را ادا کنیم.

حجت الاسلام مصطفی رستمی در پیامی تصویری ضمن گرامی‌داشت روز قدس اظهار داشت: روز قدس که از روزهای مهم در تقویم عبادی سیاسی ملت بزرگ ایران است.

وی افزود: روز قدس نماد مبارزه با هر نوع کشور دزدی و کسب سرزمین است، ملتی که نسبت به اشغال یک سرزمین به صورت ظالمانه و با دسیسه قدرت‌های بزرگ اعتراض می کند به همه این پیام را می‌دهد که هرگز به هیچ کس اجازه دست‌اندازی به سرزمین خود را نمی دهد.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به اینکه امسال شرایط روز قدس ویژه است، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط خاصی که بر مردم حاکم است و ضوابطی که برای رعایت حال مردم در نظر گرفته شده، شکل تجمعات ارزشمند معنوی روزه داران که در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان با زبان روزه فریاد حاکمیت فلسطین و فریاد حق و عدالت بر عالم و انتظار حضرت بقیه الله را سر می دادند، نمی توانیم داشته باشیم و چه خوب است سایر ظرفیت های شناسایی شده در ماه‌های اخیر را بکارگیریم و در این فضاها اقدام کنیم.

حجت الاسلام رستمی عنوان کرد: فکر می کنم در فضای مجازی یک حرکت گسترده معنادار و با احساس مسوولیت توسط مردمی که در سال های گذشته در راهپیممایی روز قدس شرکت می کردند، اتفاق افتد.

وی ادامه داد: امسال به مناسبت روز قدس می توان حرکت مجازی و هشتک هایی که ممکن است پیشنهاد شود، در فضای مجازی ایجاد کرد و به نوعی جریان راه افتد که فقط یک روز قدس نداشته باشیم بلکه هفته قدس داشته باشیم و بخشی از این هفته به روزهای پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در روز قدس امسال تعلق گیرد و نکاتی که در فرمایشات ایشان بوده توسط ملت مورد توجه باشد.

*س_برچسب‌ها_س*