دوشنبه 2 مهر 1403

فیلترینگ برخی از سرویس‌ها کاهش می‌یابد | وعده ت مهم وزیر ارتباطات

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
فیلترینگ برخی از سرویس‌ها کاهش می‌یابد | وعده ت مهم وزیر ارتباطات

زارع پور، وزیر ارتباطات گفت: محدودیت‌های ایجاد شده در برخی از سرویس‌ها نیازمند بازنگری است و وزارت ارتباطات در حال پیگیری برای برداشته شدن محدودیت دسترسی به یکسری از سرویس‌هایی است که فلسفه ایجاد محدودیت رویشان از بین رفته است. فیلترینگ برخی از سرویس‌ها کاهش می‌یابد زارع پور، وزیر ارتباطات گفت: محدودیت‌های ایجاد شده در برخی از سرویس‌ها نیازمند بازنگری است و وزارت ارتباطات در حال پیگیری...

فیلترینگ برخی از سرویس‌ها کاهش می‌یابد

زارع پور، وزیر ارتباطات گفت: محدودیت‌های ایجاد شده در برخی از سرویس‌ها نیازمند بازنگری است و وزارت ارتباطات در حال پیگیری برای برداشته شدن محدودیت دسترسی به یکسری از سرویس‌هایی است که فلسفه ایجاد محدودیت رویشان از بین رفته است.

به گزارش عرشه انلاین؛ عیسی زارع پور وزیر ارتباطات گفت: محدودیت‌های ایجاد شده در برخی از سرویس‌ها نیازمند بازنگری است و وزارت ارتباطات در حال پیگیری برای برداشته شدن محدودیت دسترسی به یکسری از سرویس‌هایی است که فلسفه ایجاد محدودیت رویشان از بین رفته است.

در برخی از سرویس‌ها امکاناتی به وجود آمده که نگرانی‌هایی که کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه داشتند برطرف می‌شود و اینها قابلیت بازنگری دارد.

امنیت پلتفرم‌ها بر عهده پلیس فتا است البته پلتفرم‌های با مخاطب بالا در بحث امنیت یک تدبیر دیگری برای آنها پیش‌بینی شده است اما امنیت هیچ پلتفرمی بر عهده وزارت ارتباطات نیست.

در بحث پیام رسان‌ها نیز ماهانه امنیت آنها را بررسی می‌کنیم تا اتفاقی برای آنها نیفتد

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

فیلترینگ برخی از سرویس‌ها کاهش می‌یابد | وعده ت مهم وزیر ارتباطات 2