چهارشنبه 11 مهر 1403

قالیباف در صحن علنی عذرخواهی کرد + جزئیات

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
قالیباف در صحن علنی عذرخواهی کرد + جزئیات

اقتصادنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، توضیحاتی درباره تذکر روز گذشته‌اش درباره حفظ نظم جلسه علنی مجلس به مسئولان دولتی ارائه داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، روز گذشته مجلس جلسه نظارتی داشت که بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن درباره تامین ارز مورد نیاز واحدهای تولیدی در دستورکار بود که پس از ارائه این گزارش توسط سخنگوی کمیسیون، رئیس بانک مرکزی درباره سیاست‌های ارزی و تامین ارز مورد نیاز واحدهای تولیدی توضیحاتی را ارائه داد که در میان توضیحات وی در مقابل تریبون مجلس نمایندگان در گروه‌هایی مشغول صحبت با نمایندگان دولت از وزارتخانه‌ها بودند.

این وضعیت باعث شد تا قالیباف تذکراتی جهت حفظ نظم جلسه به نمایندگان و مسئولان دولتی دهد و چندین بار از مسئولان دولتی خواست که روی صندلی خود بنشینند.

پس از چندین بار تذکر در نهایت رئیس مجلس، احمدی لاشکی معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش را مورد خطاب قرار داد و از وی خواست که جلسه علنی قوه مقننه را ترک کند.

بنابراین گزارش، قالیباف در جلسه علنی امروز درباره تذکر روز گذشته خود به مسئولان دولتی، گفت: حفظ نظم جلسه موضوع مهمی است. نمایندگان باید بر کرسی‌های خود بنشینند و ردیف جلو مربوط به مسئولان دولتی است اما روز گذشته شاهد بی‌نظمی بودیم و بنده چندین بار برای رعایت نظم تذکر دادم که نظم برقرار نشد.

خبر مرتبط وعده رئیس مجلس به گندم‌کاران + فیلم

اقتصادنیوز: رئیس مجلس درباره مطالبات گندم کاران وعده پیگیری داد.

رئیس مجلس به نام بردن از احمدی لاشکی معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش در جلسه علنی روز گذشته توسط خودش، اشاره کرد و گفت: روز گذشته اسم احمدی لاشکی را بردم و از وی خواستم که جلسه علنی را ترک کند که از وی عذرخواهی می‌کنم.

قالیباف خاطر نشان کرد: آقای احمدی لاشکی را قبل از آنکه به مجلس بیاید می‌شناختم در دوران نمایندگی مجلس هم از نماینده‌های فعال بود.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
قالیباف در صحن علنی عذرخواهی کرد + جزئیات 2