یک‌شنبه 10 تیر 1403

قالیباف: دنبال تحول هستم / پست ها و مناصب ارث نیست که سهمیه بدهم / شعارم پیشرفت و خدمت است / جوانگرایی از اساس کار من است

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
قالیباف: دنبال تحول هستم / پست ها و مناصب ارث نیست که سهمیه بدهم / شعارم پیشرفت و خدمت است / جوانگرایی از اساس کار من است

قالیباف گفت: من معتقد هستم که باید با روحیه تحول کار کرد و فرزند زمانه خویش بود.

به گزارش محمدباقر قالیباف، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 1403، با حضور در برنامه صف اول گفت: جوانی ما با آغاز بهار انقلاب و مبارزات انقلاب اسلامی همراه بود، در این دوران فعالیت اجتماعی و سیاسی داشتم، در سال 57 زلزله طبس شد که اولین کار جهادی ما در زلزله طبس بود. در 8 سال دوران جنگ و دفاع مقدس در جبهه بودم، بعد از آن بخش عمده ای از کار در بسیج گذشت و در قرارگاه سازندگی خانم الانبیا مسئولیت داشتیم. بعد از آن فرماندهی هوافضای سپاه را بر عهده داشتم که امروز از قدرت های موشکی دنیا هستیم و بعد هم توفیق خدمت در نیروی انتظامی را داشتیم.

اهم اظهارات وی را در ادامه بخوانید؛

*12 سال شهرداری تهران و همان زمان عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت شدم و بعد دوره ای در مجلس افتخار نمایندگی مردم تهران را داشتم و اکنون هم نماینده مجلس دوازدهم هستم.

*مردم امروز شناخت نسبی با من دارند، مخصوصا از زمانی که توفیق خدمت را در نیروی انتظامی و شهرداری شروع کردم.

*12 سال در شهرداری تهران کار کردم که در طول تاریخ تنها کسی هستم که 12 سال در شهرداری حضور داشتم.

* از بعد مدیریتی دنبال تحول هستم.

* وقتی در نیروی هوایی خدمت کردم، تلاشم این بود که دنبال تحول باشم در نیروی هوای فضای سپاه تحولاتی در بحث موشکی ایجاد شد.

* شهرک موشکی یکی از شاهکارهای فنی، مهندسی و مدیریتی بود که در آن دوره اتفاق افتاد و پیچیدگی های دارد، موشک های بالستیک از دل زمین شلیک شود، بحث ایمنی آن پیچیده است.

* من معتقد هستم که باید با روحیه تحول کار کرد و فرزند زمانه خویش بود.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1918142