سه‌شنبه 3 مهر 1403

قایق رانی

قایق رانی

وب‌گاه فرارو

دریاچه‌های اطراف تهران از بکرترین و زیباترین جاذبه‌های طبیعت هستند که با مناظر دیدنی اطرافشان بهترین مقصد گردشگری ساکنان پایتخت برای آخر هفته‌ها به حساب می‌آیند. یکی از این دریاچه‌ها واریان است. دریاچه‌ای واقع در دل جاده چالوس که با طبیعت زیبایش از مقاصد اصلی گردشگران محسوب می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تیم دراگون بوت مورینگا که در مرحله‌ی چهارم لیگ قایق رانی بانوان کشور حاضر شده بود امسال در دو رده سنی آزاد و بزرگسالان، در برابر حریفان به رقابت پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی اورژانس اصفهان از واژگونی یک دستگاه پژو 405 در لنجان و فوت 4 نفر خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد بنی حسن مدیر کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در چهارمین جلسه هم اندیشی با مدیران رفاهی مناطق 22 گانه، مهمترین اولویت این اداره کل در شش ماه دوم سال جاری را برگزاری مسابقات ورزشی با هدف ارتقاء روحیه نشاط در کارکنان عنوان کرد و گفت: انشاالله جشنواره ورزشی در رشته‌های مورد تقاضای کارکنان و به میزبانی مناطق از مهرماه سال جاری تا دهه...

وب‌گاه خبر آنلاین

اول شهریور روز همدان نام‌گذاری شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

History Supreme گران ترین قایق بادبانی جهان است. این قایق توسط استوارت هیوز برای یک تاجر ناشناس مالزیایی طراحی شده است. گزارش ها حدس می زنند که تاجر رابرت کوک، بنیانگذار زنجیره هتل ها و استراحتگاه های شانگری لا با ثروت خالص بیش از 12 میلیارد دلار بر اساس داده‌های فوربس است.

خبرگزاری مهر

تهیه کنندگان فیلم‌های ترسناک به لحاظ سبب شناختی از ابزارهای گوناگون همچون موسیقی و تعلیق استفاده می‌کنند تا وحشت مخاطب را افزایش دهند.

خبرگزاری میزان

تالاب شادگان واقع در استان خوزستان، بزرگترین تالاب ایران است. این تالاب زیستگاه انواع گونه‌های گیاهی و میزبان تابستانه پرنده‌های مهاجر است. مردم ساکن در اطراف این تالاب، به کشاورزی از آبخوان این تالاب، پرورش گاومیش، قایق رانی در تالاب، ماهیگیری و برداشت نیشکر از این تالاب می‌پردازند. علاوه بر اهمیت این تالاب در حوزه گردشگری، محیط زیست و ارتباط جغرافیایی با عراق، مشاغل ساکنین این تالاب...

وب‌گاه خبر آنلاین

مونا خواجه کلایی، در کافه خبر خبرآنلاین درباره زندگی شخصی و حرفه‌ای خود صحبت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

مهسا جاور، دختر پرافتخار قایق رانی ایران که پس از 4 سال دوباره به ورزش قهرمانی برگشته است، کارنامه درخشانی در این رشته به نام خود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهسا جاور، دختر پرافتخار قایق رانی ایران که پس از 4 سال دوباره به ورزش قهرمانی برگشته است، کارنامه درخشانی در این رشته به نام خود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از تمریناتی که در درمان خانگی کف پای صاف توصبه می‌شود، استفاده از لیفت با قوس پا یا گنبدی پا می‌باشد.

وب‌گاه فرارو

در بیشتر مواقع فیزیوتراپی پا برای درمان این بیماری توسط پزشکان توصیه می‌شود، ولی باز هم می‌توان با روش‌های ساده‌تر خانگی این بیماری را درمان کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از بیماری‌های رایج استخوانی در افراد مختلف کف پای صاف است که یکی از روش‌های درمان آن به شکل خانگی است که در ادامه به جزییات آن خواهیم پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

سلامت نیوز نوشت: کف پای صاف یکی از بیماری‌های رایج استخوانی است که در افراد مختلفی دیده می‌شود. روش‌های درمان این مشکل متفاوت بوده و انواع مختلفی دارد. یکی از این روش‌ها، درمان خانگی کف پای صاف است.