سه‌شنبه 3 مهر 1403

قایق رانی

قایق رانی

وب‌گاه خبر آنلاین

عزت‌الله انتظامی، مجید مظفری، ثریا قاسمی، مهدی هاشمی، طناز طباطبایی، پری‌ناز ایزدیار، باران کوثری، جواد عزتی و...، این هفته با چند فیلم جنگی به شبکه‌های سیما می‌آیند.

وب‌گاه مشرق نیوز

«قاچاقچی»، «امید» و «کوچه صفا» جدیدترین فیلم‌های سینمایی تلویزیون هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در دورانی که بلاگرها در سراسر اینترنت در حال آپلود عکس هایی از غذاهای مختلف، آداب و رسوم کشورها و مناطق دیدنی هستند، مطمئنا سوالات بسیار زیادی در مورد موضوعاتی چون " چه کشورهایی برای سفر مناسب اند؟"، "کدام کشورها جاذبه توریستی بهتری دارند؟" و... ممکن است ایجاد شود.

خبرگزاری ایسنا

جشنواره تابستانی فیلم های سینمایی در دهمین هفته تابستان با 22 عنوان فیلم روی آنتن شبکه های یک، دو سه، پنج، امید و کودک می رود.

وب‌گاه مشرق نیوز

جشنواره تابستانی فیلم‌های سینمایی در دهمین هفته تابستان با 22 عنوان فیلم روی آنتن شبکه‌های یک، دو سه، پنج، امید و کودک می‌رود. همچنین فیلم سینمایی جدید «همراهم بیا» در این هفته از شبکه امید پخش می‌شود

وب‌گاه خبر آنلاین

چربی سوز کارنیتین را می توان یکی از آمینو اسیدهای بسیار مهم و حیاتی برای بدن دانست که در سوخت و ساز بدن نقش اساسی ایفا می کند. همچنین این ماده به عنوان یک اسید آمینه غیر ضروری می باشد که به صورت طبیعی در بدن تولید خواهد شد. و می توان وظیفه اصلی این ماده را تولید انرژی و کمک به حرکت عضلات دانست.

وب‌گاه الف

تالاب‌های عضو کنوانسیون رامسر به عنوان ملک یک وزارتخانه قرار گرفته اند.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری تبریز با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برای ساخت «پارک بزرگ تبریز»، بارقه‌های امید برای تکمیل این طرح 50 ساله را روشن کرد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - سیستان و بلوچستان سرزمین نخل و آفتاب با تاریخی کهن و آثار و اماکن متعدد باستانی و تاریخی و مناظر بکر و دیدنی جذابیت‌های بی‌بدیل فراوانی برای گردشگران داخلی و خارجی دارد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان قم با بیان اینکه در پایان سال 91 تعداد 79 مکان ورزشی به میزان 218 هزار و 704 متر مربع در سطح استان وجود داشت گفت: به لطف حمایت های صورت گرفته از سوی دولت تدبیر و امید 30 مکان ورزشی به مساحت 123 هزار و 381 متر مربع به فضاهای ورزشی قم اضافه شد.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - رئیس هیات قایقرانی کهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه به وجود رودخانه خروشان مارون ورزش قایقرانی در شهرستان کهگیلویه راه اندازی خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

آبادان - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر بر ساماندهی ساحل و تفرجگاه‌ها همچنین فعال‌سازی شناورهای صیادی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: فعال‌سازی اسکله‌ها و صنعت صید و صیادی به عنوان یکی از ظرفیت‌های اشتغالزایی خرمشهر لازم و ضروری است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در طبیعت قدم بزنید، از کوه بالا روید، در دریا و اقیانوس ها غواصی کنید، حتی اگر به فضا هم بروید. واقعیت این است که هیچ واژه ای درطبیعت نمی یابید. هرچه هست تصویریست. واژه ها ابزاری کاربردی هستند تا ما را یاری کنند که درباره طبیعت با هم صحبت کنیم.

خبرگزاری ایسنا

تالاب‌ها از جمله مولدترین محیط‌های جهان و گهواره‌های تنوع زیستی دنیا هستند که با فراهم ساختن آب و قابلیت زادآوری اولیه، نقش مهمی در بقای گونه‌های بی‌شماری از گیاهان و جانوران وابسته به خود ایفا می‌کنند.