سه‌شنبه 3 مهر 1403

قایق رانی

قایق رانی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ترکش اتفاقات و بحران‌های روزهای گذشته گردشگری همچنان ادامه دارد، هنوز اخبار تهدید رئیس جمهور آمریکا به مراکز فرهنگی ایران فراموش نشده که ویروس کرونا از چین با سرو صدایی که به راه انداخته همه چیز از جمله صنعت گردشگری را نیز تحت شعاع قرارداده و تبعات منفی نیز به همراه داشته که از آن جمله لغو تورهای اروپایی به ایران را شاهد بودیم.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با اشاره به چالش‌های پیش روی ثبت جهانی مجموعه غار آبی علیصدر گفت: پیشنهاد خرید و ایجاد اصلاحات در هتلی که مانع از ثبت جهانی این مجموعه بی‌نظیر شده را به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ارایه کرده و آمادگی داریم تمامی هزینه‌های این طرح را تامین کنیم.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل استاندارد لرستان گفت: تجهیزات شهربازی و پارک های بازی شهرستان های بروجرد و پلدختر به طور 100 در صد استاندارد سازی شده است.

وب‌گاه تابناک

سورتمه روی یخ، سرسره بازی، هاکی روی یخ، سورتمه روی یخ، فوتبال یخی، اسکیت سرعتی، ماهیگیری، نمایشگاه عکس، قایق رانی روی یخ و رقابت بین المللی مجسمه های یخی از جذاب ترین بخش های فستیوال برف و یخ جشنواره زمستانی هاربین است

خبرگزاری ایسنا

یکی از ملی پوشان خراسان شمالی در تیم قایقرانی از کمبود امکانات ورزشی گلایه کرد و گفت: سطح امکانات ورزشی در تیم ملی قایقرانی پایین تر از امکانات سایر کشورها است.

وب‌گاه فرارو

علیرضا فیروزجا به صورت شفاهی به مسئولان فدراسیون شطرنج کشور اعلام کرده که به دنبال تغییر تابعیت است تا از این پس زیر پرچمی به جز پرچم ایران مسابقه دهد.