سه‌شنبه 3 مهر 1403

قایق رانی

قایق رانی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تلویزیون امروز فیلم‌هایی مانند منصور، نشانه‌ها و تنها در خانه را روانه آنتن شبکه‌های سیما می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

خانم خزعلی سعی کرده مخاطب را قانع کند و نه از الزام شریعت که از حکمت و مصلحت گفته است. این تفاوت نسل اوست با پدرشان. به همین سیاق هم نسل امروز هم با ایشان متفاوت است و البته نه درباره چرایی حجاب به مثابه امر فرهنگی که درباره چرایی اجباری بودن و حکومتی کردن آن می‌پرسند.

خبرگزاری دانا

نام البرز از رشته کوه‌های البرز گرفته شده که مرکزی بخش مهمی از آن از شمال این استان می‌گذرد، البرز از دوران پیش از تاریخ و باستان نیز سرزمین پرجاذبه و مرکز آب و آبادانی بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

هیپوترمی یک مشکل پزشکی اورژانسی است که در آن بدن شخص سریع تر از آنکه بتواند گرما تولید کند آن را از دست می دهد و باعث پایین آمدن درجه حرارت بدن خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

دانشمندان با استفاده از روش جدیدی از ایمپلنت ستون فقرات که مجهز به پالس‌های الکتریکی است، می‌توانند عارضه مربوط به فلج و قطع نخاع را درمان کنند.

خبرگزاری مهر

شایع‌ترین آسیب دیدگی‌های ورزشکاران رشته های زمستانی، در نخستین سمینار بین‌المللی پزشکی ورزش‌های زمستانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن پزشکی ورزشی ایران، استاد ایرانی دانشگاه کلورادو آمریکا در نخستین سمینار بین المللی پزشکی ورزش‌های زمستانی درخصوص آسیب در ورزش اسکی که امروز در هتل اسپیناس پالاس تهران در حال برگزاری است، اظهار داشت: فاکتور‌های محیطی تأثیر زیادی در ایجاد آسیب‌ها دارد که شامل اشعه ماوراء بنفش، ریزش بهمن، بیماری‌های ارتفاع و در نهایت سرمازدگی...

خبرگزاری مهر

اراک - استاندار مرکزی گفت: تغییر روند پشت میزنشینی به راهبرد حضور و ارتباط آشکار در میان مردم اولویت اصلی دولت است.

خبرگزاری دانا

مخلص الائمه گفت: حضور واضح و آشکار مدیران در جمع مردم از اولویت های مدیریتی است و تغییر راهبرد پشت میزنشینی به راهبرد حضور در میان مردم اولویت اصلی دولت است و همه مسئولین در استان باید برای تحقق این راهبرد تلاش کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، تهران یکی از شهرهای ایران است که دیدنی‌های جالب توجه زیادی دارد. بازدید کردن از مراکز تفریحی و دیدنی تهران برای تمامی افراد بسیار جذاب است. در این مقاله قصد داریم به معرفی برخی از اماکنی بپردازیم که لازم است حتما به این مراکز تفریحی در تهران سر بزنید! البته اگر بخواهید همه ی آنها را بررسی کنید شاید هقته ها زمان ببرد اما قطعا پشیمان نخواهید شد. دریاچه...

خبرگزاری ایسنا

دانشگاه ژوهانسبورگ با قدمتی کمتر از 20 سال، توانسته موفقیت‌های چشمگیری کسب کند و به یکی از برترین‌های دانشگاه‌های قاره آفریقا تبدیل شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «جنگ نفتکش ها»، «شکارچی شنبه»، «ویلایی ها»، «باغ وحش»، «تنگه ابوقریب»، «سربازان کوچک»، «دو بار زندگی کن»، «پول»، «دوندگان»، «قاچاقچی»، «دوباره زندگی»، «نفر دهم»، «فوتبال دستی»، «صخره مرجانی 2»، «امید»، «دوازده صندلی»، «انفجار آتش 2»، «دست راست من»، «پنجاه درصد زندگی»، «توگو»، «انجمن شاعران مرده»، «ضد گلوله»،...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایسنا

40 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن در روزهای پایانی هفته از شبکه های سیما پخش می شوند که از این تعداد، «قاچاقچی»، «امید» و «کوچه صفا» سه اثر جدید هستند.