چهارشنبه 18 مهر 1403

قدمی به سوی ثروتمند شدن با خرید نهال بادام از بزرگترین نهالستان خاورمیانه

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
قدمی به سوی ثروتمند شدن با خرید نهال بادام از بزرگترین نهالستان خاورمیانه

ثروتمند شدن همیشه راه دشوار و پر پیچ و خمی نیست. گاهی یک انتخاب عاقلانه شما را به رویاهایتان نزدیک تر می کند. به نقل از پالیز نهال، کاشت نهال بادام به دلیل عمر اقتصادی بالای 50 سال و تقاضای زیاد برای این خشکبار مقوی، یک حرکت به سوی ثروتمند شدن است. اما این یک طرف قضیه می باشد. اینکه بتوانید بهترین نهال بادام را از بزرگترین نهالستان‌های ایران تهیه کرده و مراقبت‌های لازم را انجام دهید، طرف دیگر ماجراست. اکیدا توصیه می کنیم که نهال بادام را فقط و فقط از بهترین نهالستان کشور و نام‌آشنایی خریداری کنید تا از ضررهای احتمالی جلوگیری شود.

برداشت 6 تن بادام، رویای شیرینی برای باغداران کشور است!

باغداران عزیزی که پس بررسی‌های لازم تصمیم به کاشت نهال بادام گرفته اند باید بدانند که هر نهالی بعد از چند سال بالغ شده و شروع به باردهی می کند. همه ی این اطلاعات به همراه روش‌های خرید نهال بادام پیوندی، قیمت و مشخصات؛ و ویژگی‌های هر نهال در سایت‌های معتبری مانند: پالیز نهال؛ برتر نهال، گلد نهال، ویکی پدیا، ویکی کشاورز، wiki how و... قابل مشاهده هستند. آگاهی در هر زمینه ای باعث رشد و پیشرفت می شود، در زمینه باغداری نیز کسب درآمد دلاری نیازمند کمی تحقیق و مطالعه می باشد. شما می توانید به راحتی با کپی کردن لینک زیر در گوگل، تمامی اطلاعات لازم درباره ی نهال بادام را به دست آورید.

https://paliznahal.ir/product-category/almond/

نهال بادامی که پس از بلوغ بالغ بر 6 تن بادام می دهد!

نهال بادام تونو:

ابن جمله شاید کمی دور از انتظار باشد، اما سال‌های سال است که نهال بادام تونو در مناطق سردسیری این شبهه را به واقعیت تبدیل کرده است. رقم بادام تونو تا 80 سال باردهی حداکثری به همراه دارد. در شرایط مناسب و مراقبت‌های دائمی قادر به تولید 12 کیلوگرم بادام برای هر درخت است. بارهی 6 تن بادام برای یک هکتار باغ هر فردی را وسوسه می کند.

در این میان باید قدردان نهالستان‌های بزرگی شویم که این نهال ایتالیایی را وارد کشور کرده و با انجام اصلاحات لازم این نهال پربار را بومی سازی کرده اند. نهال تونو جزء ارقام دیرگل به حساب می آید؛ بنابراین در مناطقی که سرمای بهاره وجود دارد، این نهال گزینه ی مناسبی است.

نهال بادام شاهرودی 21:

نهال شاهرودی 21 یک نهال کاملا ایرانی و تولید شده در نهالستان‌های معتبر کشور است. این نهال با شرایط و اقلیم داخلی کشور سازگاری دارد و در صورت رسیدگی‌های باغدار می توان 6 تن محصول در سال برداشت کرد.

هر درخت بادام شاهرودی 21 بعد از دو سال می تواند بادام دهد. البته در سال‌های اول برداشت محصول بسیار کم و ناچیز است. اما در سال‌های بلوغ تا حدود 55 سال هر درخت قادر به تولید 10 کیلوگرم بادام می باشد. جنس پوسته ی بادام شاهرودی 21 از نوع سنگی و سخت است. این نهال نیز مانند نهال تونو دیرگل است و سرمای بهاره آسیبی به شکوفه و گل‌های بادام نمی زند. این درخت تا دو سال اول باید به روش‌های دستی آبیاری شود و بعد از آن امکان آبیاری به روش دیم وجود دارد.

نحوه انتقال نهال بادام از نهالستان پالیز نهال به باغ به چه صورت است؟

بعد از تعیین نوع و رقم نهال بادام، مکان کاشت و زمان مناسب این کار، حال نوبت می رسد به انتقال نهال بادام از نهالستان پالیز نهال به باغ. دقت و احتیاط در این مرحله بسیار اهمیت دارد به گونه ای که کوچکترین بی توجهی باعث از بین رفتن یا خشکیده شدن ریشه نهال می شود. قرار دادن نهال بادام در ماشین یا کامیون باید به آرامی و بدون ضربه به ساقه و ریشه آن باشد. سرمای زیاد، وزش باد و تابش مستقیم نور می تواند به ریشه و رشد آن آسیب برساند.

در مناطق سردسیری بهترین زمان برای کاشت نهال بادام، اواخر پاییز تا قبل از پایان سال است. در سایر مناطق می توان نهال بادام را اواسط پاییز تا اواخر اسفند ماه کاشت. این نهال جوان به دلیل جابه‌جایی بستر و اقلیم در اثر هرگونه شوک و بی توجهی از بین می رود. بنابراین تا چند روز اولیه پس از کاشت مراقبت‌ها و رسیدگی‌های لازمه را انجام دهید.

مراقبت‌های حین انتقال و قبل از کاشت نهال عبارتند از:

  • نگهداری ریشه در خاک یا پلاستیک
  • قبل از کاشت، ریشه باید در آب باشد.
  • بریدن قسمت‌هایی از ریشه که شکسته یا زرد شده اند.
  • هرس ساقه و تناسب آن با ریشه
  • ضد عفونی کردن ریشه و آغشته کردن آن به محلول بنومیل
  • عدم تماس ریشه با نور، هوا یا سایر عوامل و اجسام خارجی

از کدام نهالستان، نهال بادام خریداری کنیم؟

خرید نهال بادام از بزرگترین نهالستان خاورمیانه که مورد تایید جهاد کشاورزی نیز هست، یک تصمیم عاقلانه و انتخابی درست می باشد. خرید نهال بادام از نهالستان پالیز نهال علاوه بر روش حضوری به صورت آنلاین نیز امکان پذیر است. تمامی ارقام نهال بادام در این نهالستان به نام، دارای شناسنامه و کارت سلامت و گواهی قرنطینه هستند. 2 سال گارانتی در کنار گواهی عاری از آفات برای هر نهال یک نوع تضمین خرید برای باغداران است که نهالستان پالیز نهال ارائه می دهد.

شما می توانید با تایپ کردن عبارت (پالیز نهال) در گوگل یا مراجعه به وب سایت (paliznahal.ir) از جزئیات بیشتر و دقیق تری درباره ی این نهالستان و تولیداتش مطلع شوید. از نظر قیمت نهال بادام نیز این نهالستان چندین سال است که به عنوان به صرفه ترین مجموعه شناخته شده است. قیمت رقابتی نهال بادام در کنار پشتیبانی دائمی خریدار، هر باغداری را ترغیب به خرید و دریافت خدمات از این نهالستان می کند.

پس از خرید نهال بادام، این محصول در بسته بندی‌های استاندارد و در کوتاه ترین زمان ممکن به دست خریدار می رسد‌.

به لطف نهالستان پالیز نهال و با تکیه بر دانش مهندسین کشاورزی، این مجموعه توانسته در تمامی سال‌های فعالیتش نقش به سزایی در پیشرفت صنعت کشاورزی داشته باشد. این مجموعه در سال‌های اخیر توانسته سهم فروش و صادرات خوبی هم در کشورهای حوزه خلیج فارس داشته باشد. متخصصین پالیز نهال با ارائه مشاوره رایگان و تلفنی به باغداران آماده خدمت رسانی در زمینه کاشت و احداث باغ بادام، مبارزه با بیماری‌ها و معضلات این کسب و کار هستند.

شماره تماس کارشناسان برای دریافت مشاوره و خدمات:

09144501007 / 09144501008

آدرس اینترنتی فروشگاه نهال: paliznahal.ir

هم اکنون دیگران می خوانند -->
قدمی به سوی ثروتمند شدن با خرید نهال بادام از بزرگترین نهالستان خاورمیانه 2
قدمی به سوی ثروتمند شدن با خرید نهال بادام از بزرگترین نهالستان خاورمیانه 3
قدمی به سوی ثروتمند شدن با خرید نهال بادام از بزرگترین نهالستان خاورمیانه 4