جمعه 7 اردیبهشت 1403

قم پیشروترین استان در طرح اقدام ملی مسکن است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
قم پیشروترین استان در طرح اقدام ملی مسکن است

قم - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی قم گفت: قم در حوزه تایید متقاضیان، واریز وجه و تامین زمین در طرح اقدام ملی جز استان‌های پیشتاز و پیشرو به شمار می آید.

به گزارش پنچ شنبه شب اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی قم‌، حسن صبوری ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: در محدوده پردیسان قم 31 هکتار از اراضی در قالب هشت طرح به طرح اقدام ملی مسکن اختصاص داده شده است و امیدواریم هرچه سریع‌تر تمامی پروژه‌ها به مرحله اجرایی و پیشرفت فیزیکی مناسب برسند.

وی ادامه داد: زمان تحویل پروژه از شروع تا اتمام حدود 2 سال زمان پیش بینی می شود که طرح 180 واحدی دهلاویه زیتون 6 تا پایان دولت دوازدهم تحویل متقاضیان منتخب خواهد شد.

صبوری با بیان این که بیش از 2 هزار متقاضی تاکنون واریز وجه داشتند گفت: براساس مصوبه شورای مسکن استان قم، مبلغ واریز و آورده اولیه متقاضیان در طرح اقدام ملی مسکن استان طی دو مرحله و مبلغ 60 میلیون تومان بوده است.

مدیرکل راه قم با اعلام این که سرعت و پیشرفت احداث طرح مسکن به آورده متقاضیان بستگی دارد، خاطر نشان کرد: متقاضیان طرح اقدام ملی در مراحل ساخت برای واریز به موقع آورده خود اقدام نمایند تا طرح در موعد مقرر تحویل داده شود.

صبوری یادآور شد: تاکنون مبلغ هزار و 120 میلیارد ریال توسط متقاضیان به حساب طرح اقدام ملی مسکن قم واریز شده است.

وی تصریح کرد: با الحاق اراضی 63 هکتاری محدوده بلوار آیت الله بروجردی به طرح اقدام ملی موافقت شده است و در آینده از ظرفیت این اراضی در راستای تولید مسکن استفاده خواهد شد. وی در پایان خاطر نشان ساخت: به زودی مراسم قرعه کشی اتصال متقاضیان به پروژه‌های طرح اقدام ملی استان انجام می شود.

*س_برچسب‌ها_س*