جمعه 27 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز جمعه (13 مهر) در گیلان، مازندران و گلستان ابرناکی، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود. همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد. امروز جمعه (13 مهر) در گیلان، مازندران و گلستان ابرناکی، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود. همچنین در ارتفاعات...

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق و احتمال تگرگ در 18 استان و وزش باد نسبتا شدید تا شدید در هشت استان هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق و احتمال تگرگ در 18 استان و وزش باد نسبتا شدید تا شدید در هشت استان هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق و احتمال تگرگ در 18 استان و وزش باد نسبتا شدید تا شدید در هشت استان هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

جمعه (13 مهر) در گیلان، مازندران و گلستان ابرناکی، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود. همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر کشور از تمهیدات این سازمان برای پوشش امدادی نماز جمعه امروز تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رضاییان که حالا شاگرد بختیاری زاده شده، زمانی هم‌تیمی او بود.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر کشور تمهیدات این سازمان برای پوشش امدادی نماز جمعه نصر به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد تاکید کرد تیمش در مرحله ضربدری و فینال لیگ برتر، متفاوت از مرحله مقدماتی ظاهر خواهد شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

اولین دوره آموزشی MPA با رویکرد حکمرانی مردمی برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی در 8 استان طی امروز و فردا از احتمال طغیان رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی معابر و سیلاب در این مناطق خبر داد.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی می‌گوید شنبه (14 مهر) در گیلان، مازندران و غرب گلستان بارش پراکنده باران و در برخی نقاط خراسان رضوی، خراسان جنوبی، تهران و شمال استان‌های البرز، قم و اصفهان و شرق سمنان رگبار پراکنده و وزش باد نسبتا شدید رخ خواهد داد.