یک‌شنبه 18 شهریور 1403

قم

قم

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

دولت در راستای طرح جوانی و جمعیت به خانوارهای دارای 3 فرزند و بیشتر زمین رایگان اختصاص می‌دهد؛ براساس آخرین آمار وزارت راه و شهرسازی به 84 هزار متقاضی این طرح، زمین واگذار شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: واژگونی سواری 206 در محور دامغان و پژو پارس در جاده میامی به شاهرود 11 مصدوم و 2 فوتی داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

واژگونی سواری 206 در محور دامغان و پژو پارس در جاده میامی به شاهرود 11 مصدوم و 2 فوتی داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت در راستای قانون جوانی جمعیت مقرر کرده به خانوارهای دارای 3 فرزند و بیشتر که فرزند سوم آن‌ها از 24 آبان 1400 به بعد متولد شده، زمین رایگان واگذار کند. دولت در راستای قانون جوانی جمعیت مقرر کرده به خانوارهای دارای 3 فرزند و بیشتر که فرزند سوم آن‌ها از 24 آبان 1400 به بعد متولد شده، زمین رایگان واگذار کند. به گزارش عرشه آنلاین؛ دولت در راستای طرح جوانی و جمعیت به خانوارهای دارای 3...

خبرگزاری تسنیم

برابر ماده 22 قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات عدم پاسخگویی در مهلت قانونی 10 روزه جرم است؛ بر این اساس کانون‌های وکلا به دلیل عدم پاسخگویی در مدت مقرر، مرتکب جرم شده‌اند که باید مورد رسیدگی قرار بگیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد صادق جوادی حصار در یادداشتی نوشت: هم دولت، هم نظام و هم نزدیکان به هر دو جریان برای همدلی وفاق در پی جبران گذشته بر آمده و مشکلات گذشته را به امید یک آینده روشن فراموش کنند. این مهم با نزدیک‌تر شدن دل‌ها به هم و رفع موانع شکل می‌گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سعید روستایی بار دیگر در قامت کارگردان تصمیم به تولید فیلمی با عنوان زن و بچه گرفته است سعید روستایی بار دیگر در قامت کارگردان تصمیم به تولید فیلمی با عنوان زن و بچه گرفته است به گزارش عرشه آنلاین؛ بعد از همه قضایایی که «برادران لیلا» پشت سر گذاشت، به نظر می‌آمد که عملا سعید روستایی دیگر امکان کار و فعالیت در سینمای ایران ندارد؛ اما حالا خبر آمده که جدیدترین فیلم او به نام «زن و بچه»...

خبرگزاری تسنیم

ستاد برگزاری جشنواره تئاتر مقاومت از وصول بیش از 400 نمایشنامه به دبیرخانه این رویداد از زمان انتشار فراخوان تاکنون خبرداد.

وب‌گاه خبر آنلاین

استاد حوزه علمیه قم گفت: بنده هیچ اعتقادی به حجاب اجباری ندارم و آن را مفید هم نمی‌دانم. مسأله حجاب یک مقوله‌ای فرهنگی است؛ در عین حالی که کار علمی، فرهنگی، تبیین و روشنگری درباره آن باید باشد، اختیار و آزادی به عنوان حق انسان‌ها هم باید در نظر گرفته شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

شهدای 8 تیرماه سال 1360 در حیات سیاسی خود نه‌تنها بنا بر مصلحت‌اندیشی‌های آن‌زمان، دست از مبارزه با انحراف سیاسی داخلی و مقابله با توطئه‌انگیزی‌های خارجی برنداشتند، بلکه در مسیر تحقق دولت اسلامی و تقویت بنای جمهوری اسلامی، از هیچ تلاشی برای خدمت خالصانه به مردم شریف کشورمان دریغ نکردند، تا این‌که توسط مدعیان حمایت از خلق به شهادت رسیدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم افتتاحیه بازیهای پارالمپیک با حضور رییس جمهور فرانسه در میدان کنکورد پاریس برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با توجه به عبور موج‌های فرعی و افزایش ناپایداری در روز پنجشنبه برای استان قم هشدار سطح نارنجی هواشناسی صادر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با توجه به عبور موج‌های فرعی و افزایش ناپایداری در روز پنجشنبه برای استان قم هشدار سطح نارنجی هواشناسی صادر شده است.