جمعه 27 مهر 1403

قم

قم

خبرگزاری مهر

مرکز مدیریت راه‌های کشور از وجود ترافیک سنگین در آزادراه تهران پردیس محدوده کمرد خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی موقت استقلال در نخستین تمرین با استقبال ویژه ستاره این تیم مواجه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به تازگی کاربری در توئیتر از تجربه تلخ کاری خود در یکی از کافه‌های تهران نوشته است. به تازگی کاربری در توئیتر از تجربه تلخ کاری خود در یکی از کافه‌های تهران نوشته. روایت او در واقع خبر از فضای شبه‌برده‌داری کارکنان در این مدل فضاها می‌دهد که اتفاقا (کافه‌داری) در دستکم یک دهه اخیر تبدیل به لایف‌استایل بخش قابل توجهی از مردم شده. در ادامه با روایت این کاربر همراه می‌شویم و سپس به نظرات...

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یکی از موهبت‌های الهی را همسایگی خود با "حاج‌آقا روح‌الله" در قم می‌دانست. این را محمد هاشمی به نقل از برادر بزرگش که از شخصیت‌های شهیر انقلاب اسلامی است، بیان کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهلت قانونی شهردار تهران برای پاسخ به سؤال سوده نجفی تمام شده. شهردار تهران قرار بود این هفته به صحن شورای شهر بیاید و پاسخ سؤال این عضو شورای شهر درباره آدرس 200 هزار واحد مسکونی که شهردار تهران آن را کلنگ‌زنی کرده، بدهد. شهردار تهران می‌گوید آمادگی پاسخ به این سؤال را دارد اما روند قانونی طرح سؤال طی نشده است.

وب‌گاه ورزش سه

مدافع راست استقلال به گرمی از سرمربی جدید تیمش استقبال کرد و در جمع بازیکنان به صحبت پرداخت.

وب‌گاه فرارو

در این ویدئو، یک شهروند در قم با حرکت زیبای خود پشت شیشه مغازه کبابی اش نوشته است که پاکبان محترم به پاس زحمات شما صبحانه را مهمان ما باشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در ماه گذشته نرخ تورم سالیانه کل کشور در گروه خوراکی 29.1 درصد و تورم گروه غیر خوراکی 36.9 درصد بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عمران صلاحی در «زندگی‌نامه خودنوشت» با ارائه مطالبی درباره خود نوشته است: «آدم وقتی می‌خواهد در اداره‌ای استخدام شود، از او «عدم سوء پیشینه» می‌خواهند. آنچه ما داریم از نظر بعضی‌ها همه‌اش سوءپیشینه است.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

یک تولیدکننده کفش با اعلام اینکه 5 ماه است درگیر ترخیص تجهیزات وارداتی هستم، گفت: چرا باید یک تولیدکننده برای واردات چرخ خیاطی که ارز آن را هم خودش با صادرات تامین کرده، التماس کند؟

خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی گفت: ضمن قدردانی از همه عزیزانی که در عملیات مقتدرانه شب گذشته نقش داشته‌اند، تأکید می‌کنم به هر گونه تجاوز مجدد از طرف رژیم صهیونیستی به خاک ایران اسلامی پاسخ محکم‌تر از قبل داده شود.

خبرگزاری تسنیم

مفسر قرآن کریم گفت: عنایت الهی بود که به برکت خون این سید جلیل‌القدر نصیب سپاه و ارتش و ملت ما شد و امیدواریم ذات اقدس الهی به تک‌تک این‌ها و ملت ایران خیر و سعادت و سیادت دنیا و آخرت مرحمت کند.

وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئو، یک شهروند در قم با حرکت زیبای خود پشت شیشه مغازه کبابی اش نوشته است که پاکبان محترم به پاس زحمات شما صبحانه را مهمان ما باشید.

خبرگزاری مهر

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از علمیات موشک‌باران موفق جمهوری اسلامی ایران به مواضع نظامی، امنیتی و مراکز راهبردی رژیم اشغالگر قدس تقدیر کرد.

وب‌گاه الف

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور میان خبرنگاران در حاشیه هیات دولت اعلام کرد: بخشی از انتصاب‌ها انجام شده است و تا پایان مهرماه مسیر انتصاب مجموعه مسئولانی که با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری خواهند داشت، نهایی خواهد شد.