یک‌شنبه 1 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تسنیم: فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه اسرائیل برای جلوگیری از پاسخ ایران، از طریق وزیر خارجه مصر پیام فرستاد که در جنگ غزه کوتاه خواهد آمد، گفت: حدود 221 جنگنده برای جلوگیری از حملات ایران آماده‌باش شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار حاجی زاده با بیان اینکه اسرائیل برای جلوگیری از پاسخ ایران، از طریق وزیر خارجه مصر پیام فرستاد که در جنگ غزه کوتاه خواهد آمد، افزود: شهید عبدالهیان وزیر امور خارجه نقش فعالی در دیپلماسی عملیات وعده صادق داشت؛ اسرائیل و آمریکا برای جلوگیری از آسیب پاسخ ایران کشور‌های منطقه را برای دفاع از اسرائیل تجهیز کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه اسرائیل برای جلوگیری از پاسخ ایران، از طریق وزیر خارجه مصر پیام فرستاد که در جنگ غزه کوتاه خواهد آمد، گفت: حدود 221 جنگنده برای جلوگیری از حملات ایران آماده‌باش شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

این روزها مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم، به‌طور پررنگی در عرصه رسانه حضور پیدا کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه از ارسال پیام اسرائیل به ایران برای جلوگیری از حمله تهران به سرزمین های اشغالی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سما جهانباز دختر 22 ساله ای که 21 ماه پیش ربوده شده است، هنوز خبری از سرنوشت وی نیست. سما جهانباز دختر 22 ساله ای که 21 ماه پیش ربوده شده است، هنوز خبری از سرنوشت وی نیست. به گزارش عرشه آنلاین، پدر سما جهانباز که 21 ماه از ناپدید شدنش در شهر شیراز می گذرد می خواهد که پرونده دخترش برای رسیدگی به تهران منتقل شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه اسرائیل برای جلوگیری از پاسخ ایران، از طریق وزیر خارجه مصر پیام فرستاد که در جنگ غزه کوتاه خواهد آمد، گفت: حدود 221 جنگنده برای جلوگیری از حملات ایران آماده‌باش شدند. تسنیم نوشت فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه اسرائیل برای جلوگیری از پاسخ ایران، از طریق وزیر خارجه مصر پیام فرستاد که در جنگ غزه کوتاه خواهد آمد، گفت: حدود 221 جنگنده برای...

خبرگزاری تسنیم

فرمانده دانشگاه امیر المومنین (ع) نیروی زمینی سپاه برگزاری کاروان دو امدادی به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) با حضور 800 نفر از پاسداران خبر داد.

وب‌گاه الف

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی 14 استان کشور بارش‌های بیشتر از نرمال دریافت کرده‌اند که در بین آن‌ها سیستان و بلوچستان رتبه نخست را دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

میانگین بارش کشور طی فصل جاری منتهی به 8 خرداد، 94.9 میلیمتر و میانگین بارش بلندمدت 57.7 میلیمتر بود بنابراین 64.5 درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری دانشجو

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی 14 استان کشور بارش‌های بیشتر از نرمال دریافت کرده‌اند که در بین آن‌ها سیستان و بلوچستان رتبه نخست را دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کشور عراق عصر چهارشنبه با سفر به شهر مقدس قم به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مشرف شد و بارگاه منور کریمه اهل بیت علیم السلام را زیارت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مالک شریعتی، امیرحسین ثابتی، کامران غضنفری و زهره سادات لاجوردی، روح‌الله نجابت، ابراهیم رضایی و قاسم روانبخش 7 منتخب معترض به اعتبارنامه تاجگردون هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عکس زیر از مجموعه عکس‌های محمود پاکزاد از میدان انقلاب اسلامی است، این میدان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی 24 اسفند نام داشت.