یک‌شنبه 1 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه عرشه آنلاین

مالک شریعتی نماینده تهران از اعتراض تعدادی از نمایندگان به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون در شعبه 12 مجلس خبر داد مالک شریعتی نماینده تهران از اعتراض تعدادی از نمایندگان به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون در شعبه 12 مجلس خبر داد مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران از اعتراض تعدادی از نمایندگان به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون در شعبه 12 مجلس خبر داد.

وب‌گاه تابناک

یک سارق غیربومی که با فریب زنان سالخورده در قم به سرقت انگشتر آن‌ها اقدام می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس اورژانس استان تهران گفت: «با فرهنگ‌سازی صورت‌گرفته مزاحمت تلفنی 50 درصد کاهش پیدا کرده که البته ما هنوز هم روزی 700 تماس مزاحم تلفنی داریم.»

وب‌گاه گسترش

حقوق بازنشستگان و وظیفه‌گیران در 25 استان کشور در ماه فروردین 1403 پرداخت شد.

وب‌گاه عصر ایران

سعیدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه قم گفت: «تفکری که موجب ایجاد مشکلات در کشور شده اند، در انتخابات جدید هم قصد ورود دارند و می‌خواهند زحمات شهید رئیسی را خراب کنند. عده‌ای طوری فضا را جلوه می‌دادند که اگر با کشور‌های خارجی ارتباط نداشته باشیم در آب خوردن هم به مشکل بر خواهیم خورد، اما شهید رئیسی بدون آن ارتباطی که منظور آن‌ها بود مشکلات کشور را برطرف کرد.»

وب‌گاه خبر آنلاین

عکس زیر از مجموعه عکس‌های محمود پاکزاد از تجریش در سال 1335 است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی از آغاز ساخت چهار میلیون واحد نهضت ملی مسکن تا مرداد سال آینده خبر داد و افزود: تا این زمان، از این تعداد دو میلیون واحد تحویل متقاضیان می شود.

وب‌گاه ورزش سه

داور با سابقه لیگ برتری پس از 27 سال فعالیت در این عرصه تصمیم به خداحافظی گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

داور با سابقه لیگ برتری پس از 27 سال فعالیت در این عرصه تصمیم به خداحافظی گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت همه شهدای خدمت پرواز اردیبهشتی، از همه مردم که ابراز همدردی داشتند و همه با هم عزادار بودند و حضور چشمگیر و پرشکوه و معناداری در مراسمات متعدد و مختلف تشییع شهدای خدمت در شهر‌های مختلف داشتند، تشکر کرد و گفت: این مراسمات فقط محدود به مراسمات تشییع تهران، تبریز،...

وب‌گاه خبر آنلاین

میراحمدی در خصوص برقراری امنیت در مراسم تشییع شهدای خدمت گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی گزارشاتی را داده بودند که بعضی از گروه‌های تروریستی بنای بر اقدامات تروریستی را دارند ولی با هوشیاری و توجهات دستگاه‌های اطلاعاتی با هیچ مسأله‌ای مواجه نبودیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمد رضا رادان در قرارگاه انتظامی، امنیتی و ترافیکی روح الله که همه ساله به منظور اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی برگزار می‌شود گفت: در ابتدا خداوند را شاکرم که به ما توفیق داده تا لباس خدمت به تن کنیم و در مراسمات مختلف عزا و شادی مردم حضور داشته باشیم. وی افزود: در آستانه مراسم بین‌المللی رحلت بنیان گذار کبیر انقلاب...

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدمهدی میرباقری یک روحانی بنیادگرا و قائل به بومی‌سازی به معنای اسلامی کردن و نه ایرانی کردن آن است؛ او از حامیان سفت و سخت محدودیت فضای مجازی و ستایشگران مصباح یزدی است.

وب‌گاه گسترش

محسن زنگنه گفت: موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به‌صورت قانون درآمده، اما این قانون مربوط به برنامه هفتم توسعه کشور است که یکی دو هفته آینده ابلاغ می‌شود و پیش از ابلاغ آن، دولت اختیار دارد از اول فروردین ماه امسال آن را اجرا کند، البته مجلس به میزان 65 هزار میلیارد تومان، منابع مالی برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته است تا پس از عملیاتی شدن قانون و ابلاغ برنامه پرداخت شود.

وب‌گاه عصر ایران

رادان در جمع فرماندهان، روسا و مدیران فراجا در قم گفت: رسیدگی به وضعیت حجاب و پوشش مطالبه مردمی بود که فراجا سعی کرد با مشارکت و در فضایِ تعامل و همکاری پلیس و مردم این طرح را اجرا کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل انتظامی گفت: رسیدگی به وضعیت حجاب و پوشش مطالبه مردمی بود.