یک‌شنبه 1 مهر 1403

قم

قم

خبرگزاری تسنیم

مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی گفت: طرح نهضت احیای نان کامل در کشور آغاز شده و نانوایی‌های کشور از آرد کامل برای پخت نان استفاده می کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام «محمد محمدی گلپایگانی» رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز در مراسم بزرگداشت رییس‌جمهور شهید و شهدای نیروی هوایی ارتش در دانشگاه شهید ستاری، اظهار کرد: در زمان انقلاب اسلامی، پرسنل نیروی هوایی با لباس رسمی در مدرسه رفاه حضور پیدا کردند و با امام امت بیعت کردند؛ این نقش نیروی هوایی بود که آن روز در زمان انقلاب اسلامی، کار را تمام...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این اینفوگرافیک آرای قالیباف را در پنج سال ریاست مجلس با هم مقایسه کرده ایم. در این اینفوگرافیک آرای قالیباف را در پنج سال ریاست مجلس با هم مقایسه کرده ایم. به گزارش عرشه آنلاین، محمدباقر قالیباف با کسب 198 رأی به ریاست مجلس دوازدهم رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

آراء باطله در انتخابات ریاست مجلس قابل تامل است.

خبرگزاری میزان

در جلسه علنی امروز سه‌شنبه (8 خرداد 1403) مجلس شورای اسلامی، اسامی محمدباقر قالیباف منتخب تهران، منوچهر متکی منتخب تهران و حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری منتخب قم به عنوان سه داوطلب ریاست مجلس شورای اسلامی اعلام شد. در نهایت با رای اکثریت منتخبان مجلس شورای اسلامی، محمدباقر قالیباف به‌عنوان رئیس مجلس دوازدهم در اجلاسیه اول انتخاب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدباقر قالیباف با کسب 198 رای، رئیس مجلس دوازدهم شد. محمدباقر قالیباف با کسب 198 رای، رئیس مجلس دوازدهم شد. محمدباقر با 198 رای، به عنوان رئیس قوه مقننه برای یک سال آینده انتخاب شد. 287 نفر در مجلس حضور داشتند. مجتبی ذوالنوری با 60 رای و منوچهر متکی با 5 رای نفر دوم و سوم انتخابات رئیس مجلس شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس دوازدهم شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، دومین جلسه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه شنبه 8 خرداد) با دستور کار انتخاب اعضای هیئت رئیسه برگزار شد. برای کرسی ریاست مجلس، آقایان محمدباقر قالیباف و منوچهر متکی از حوزه انتخابیه تهران و مجتبی ذوالنوری از حوزه انتخابیه قم نامزد شده بودند که قالیباف با 198 رای برای یک سال به ریاست مجلس شورای اسلامی انتخاب شد. مجتبی ذوالنور 60...

وب‌گاه الف

محمدباقر قالیباف برای یک سال به ریاست مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیش از شروع جلسه علنی امروز مجلس، محمد باقر قالیباف و مجتبی ذوالنوری، دو کاندیدای ریاست مجلس با همدیگر مشغول خوش‌وبش بودند.

خبرگزاری تسنیم

محمدباقر قالیباف برای یک سال به ریاست مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، رئیس مجلس شورای اسلامی برای سال اول فعالیت مجلس دوازدهم اعلام شد. در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، رئیس مجلس شورای اسلامی برای سال اول فعالیت مجلس دوازدهم انتخاب شد. در ابتدای جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 8 خرداد ماه)، محمد باقر قالیباف منتخب تهران، منوچهر متکی منتخب تهران و حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری منتخب قم به عنوان سه داوطلب ریاست مجلس شورای...

وب‌گاه خبر آنلاین

اسامی کاندیداهای نائب رئیسی مجلس دوازدهم از سوی هیات رئیسه سنی اعلام شد.

وب‌گاه الف

کاندیداهای ریاست دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه اول معرفی شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، کاندیداهای ریاست مجلس شورای اسلامی برای سال اول فعالیت مجلس دوازدهم اعلام شد.