یک‌شنبه 1 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه مشرق نیوز

جمعی از فعالان دانشجویی با انتشار بیانیه‌ای با اشاره به انتخابات آتی ریاست‌جمهوری از محمدباقر قالیباف درخواست کردند تا در این انتخابات نام‌نویسی کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طلاب واجد شرایط می‌توانند پس از قبولی در آزمون ورودی و طی مراحل پذیرش، در مقطع دکتری دانشگاه معارف اسلامی ادامه تحصیل دهند. رشته‌های تحصیلی مشمول این آزمون مدرسی معارف قرآن و حدیث، مدرسی مبانی نظری اسلام، مدرسی اخلاق اسلامی، مدرسی انقلاب اسلامی و مدرسی تاریخ و فرهنگ تمدن اسلامی است. تحصیل طلاب در دانشگاه معارف اسلامی رایگان است. آخرین مهلت ثبت‌نام...

خبرگزاری تسنیم

جمعی از فعالان دانشجویی با انتشار بیانیه‌ای با اشاره به انتخابات آتی ریاست‌جمهوری از محمدباقر قالیباف درخواست کردند تا در این انتخابات نام‌نویسی کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مصوبات ملموس مجلس یازدهم برای زندگی و اقتصاد مردم نشان داد که "رأی خوب" چگونه می‌تواند مسئولانی جهادی و معیشت‌ساز برای مردم را روی کار بیاورد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رؤیای اسرائیل فراموشی فلسطین در جوانان بود اما نسل جدید فلسطین این رؤیای پریشان را بر هم زد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس ستاد مرکزی مراسم 14 و 15 خرداد برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در این دو روز را تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قتل هولناک دختربچه 6 سال به دست برادر 13 ساله پسر 13 ساله در قم خواهر کوچکش را با سنگ هدف قرار داد و مرگ او را رقم زد.

وب‌گاه الف

در آستانه سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اجلاس بین‌المللی «غزه مظلوم مقاوم» با حضور شخصیت‌های سیاسی و بین‌المللی برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

به افراد ساکن تهران، قم، البرز، مرکزی، همدان و کرمانشاه توصیه می‌شود که به وزش باد در ساعات بعدازظهر توجه کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

قالیباف رئیس مجلس در اجلاس بین المللی «غزه؛ مظلوم مقاوم»: امروز جهان صدای فلسطین را می شنود. صدای فلسطین 60 سال پیش از گلوی یک مرد الهی در قم به گوش ما رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه هم میهن نوشت گویی از دو جهان متفاوت هستند. میان این دو، همه‌چیز وجه نمادین دارد. از پراید (این نماد تمام‌عیار داخلی‌سازی) که سعید جلیلی با آن به ستاد انتخابات آمد تا پیام توئیتری که علی لاریجانی شب قبل از ثبت‌نام منتشر کرد. یکی، خود را «شهید زنده» و ادامه‌دهنده دولت رئیسی می‌داند و آن دیگر، نزدیک‌ترین گزینه به تداوم دولت حسن روحانی محسوب می‌شود؛ همچنان که در مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور...

وب‌گاه فرارو

معاون عملیات پلیس راهور تهران محدودیت ترافیکی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در اجلاس بین المللی «غزه؛ مظلوم مقاوم»، با اشاره به تحولات پیش آمده در فلسطین گفت: امروز جهان صدای فلسطین را می‌شناسند. وی افزود: صدای فلسطین 60 سال پیش از گلوی یک مرد الهی در قم به گوش ما رسید. ذامام یکه و تنها و حتی در شگفتی یاران نزدیکش ریشه فساد و ظلم را نه تنها در ایران بلکه در جهان را نشان داد؛ آمریکای...