یک‌شنبه 1 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه خبر آنلاین

بالگرد ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهور ایران، در خبری غیرمنتظره در استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد، تا او و هیات همراهش شامل وزیرخارجه، امام جمعه و استاندار تبریز، سرتیم حفاظت و کادر پرواز عروجی شهادت گونه داشته باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سه‌شنبه شب در هوایی ابری، مراسم وداع با پیکر رئیس جمهوری که همواره خود را طلبه‌ای خادم و خادم جمهور معرفی می‌کرد، با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مصلی تهران برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس نهاد نمایندگی رهبری از ویژگی خستگی ناپذیر رئیس جمهور شهید روایت کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بعد از ظهر روز گذشته سه شنبه اول خردادماه 1403 پس از پایان مراسم تشییع شهدای خدمت در تبریز پیکر شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش (شهدای خدمت) جهت انتقال به قم وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.

خبرگزاری دانشجو

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو_ صبح روز گذشته شهدای خدمت در تبریز به باشکوه‌ترین شکل ممکن به سمت مصلی این شهر تشییع شدند و سپس به سمت تهران پرواز کردند. با رسیدن پیکر پاک و مطهر این شهدا، این بار مردم قم بودند که در استقبالی بی نظیر به تشییع سیدالشهدای خدمت و همراهانش شتافتند. شب گذشته این شهدا در خیل عظیم مردم در مصلی میهمان شدند و مادحین اهل بیت همراه مردم به عزاداری پرداختند تا از...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محل خاکسپاریِ شهید رئیسی، «دارالحفاظ» درکنار آیت الله طبسی یا «دارالسلام» درکنار شهید هاشمی نژاد خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بعد از ظهر روز گذشته سه شنبه اول خردادماه 1403 پس از پایان مراسم تشییع شهدای خدمت در تبریز پیکر شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش (شهدای خدمت) جهت انتقال به قم وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

استاندار خراسان جنوبی گفت: مراسم تشییع پیکر پاک آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بیرجند با حضور مردم قدرشناس در مسیر بلوار پاسداران این شهر برگزار خواهد شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

از ساعاتی پیش اقشار مختلف مردم با حضور در مصلی تهران، منتظر ورود پیکر شهدای خدمت بودند. پیکر شهدای خدمت صبح امروز در تبریز و عصر امروز در قم تشییع شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

پیکر شهدای خدمت به حرم حضرت معصومه (س) منتقل شده و با حضور علما، مسئولان و مردم استان قم در حرم کریمه اهل بیت (س) طواف داده می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

قم - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم از حضور تاریخی و بی نظیر مردم قم در تشییع شهدای خدمت قدردانی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم وداع با پیکر رئیس جمهور و شهدای خدمت آغاز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مراسم وداع با پیکر شهدای خدمت در مصلی تهران آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جواد غلام پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم با اشاره به آیین امروز (سه شنبه) عصر تشییع پیکر آیت الله رئیسی، رییس جمهوری در شهر مقدس قم گفت: باتوجه به محبوبیت حضرت آیت الله رئیسی، مراسم امروز با استقبال قابل توجهی از مردم روبرو شده است و از آنجاکه از قبل پیش بینی حضور مردم می‌شد، تمهیدات مناسبی برای تامین نیاز‌های ارتباطی در مسیر تشییع...

وب‌گاه مشرق نیوز

کمتر از دو هفته پیش سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور به قم سفر کرد ولی امروز به عنوان شهید جمهور به دیدار حضرت معصومه (س) آمد.