یک‌شنبه 1 مهر 1403

قم

قم

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از ارائه خدمات امدادی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از 1000 نفر در مراسم تشییع در پایتخت خبر داد. بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: تا ساعت 10 صبح امروز چهارشنبه 2 خرداد ماه 1403، هزار و 176 نفر به پست‌های امدادی جمعیت هلال احمر در مسیر‌های منتهی به مراسم تشییع مراجعه...

وب‌گاه مشرق نیوز

حضور میلیونی مردم در تشییع شهید ابراهیم رئیسی و یارانش بازتاب ویژه‌ای در رسانه‌های عبری زبان داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه گسترش

آنطور که سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو شهر تهران گفته است، مردم نگران حمل و نقل با مترو نباشند و اعزام قطار به سرعت صورت می گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویری از لحظه وداع با پیکر شهید حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان را مشاهده کنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وای نت تارنمای برخط روزنامه یدیعوت آحارانوت در گزارشی در این رابطه نوشت: هزاران نفر در تشییع ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند. در ادامه این گزارش آمده است، پیکرهای جانباختگان سانحه بالگرد صبح امروز به دانشگاه تهران رسیدند، جمع کثیری از مردم در این مراسم پوسترهایی با نام شهید برداشته بودند، همچنین در این مراسم شاهد حضور...

خبرگزاری دانشجو

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو و در حاشیه مراسم تشییع شهید رئیسی گفت: هیچ خللی در کار دولت با شهادت آقای رئیسی ایجاد نخواهد شد. البته از دست دادن آقای رئیسی سلمه بسیار بزرگی است و کشور ظرفیتی را از دست داد. به عنوان کسی که از نزدیک با ایشان کار کردم می‌گویم که حلم، غیرت، خستگی‌ناپذیری، عطوفت و مهربانی از ویژگی‌های بارزشان بود. من یک بار ندیدم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دیوارنگاره جدیدی در بغداد نصب شده که تصویری از سردار سلیمانی و ابراهیم رئیسی در آن به تصویر کشیده شده است. به گزارش عرشه آنلاین، دیوارنگاره جدیدی در بغداد نصب شده که تصویری از سردار سلیمانی و ابراهیم رئیسی در آن به تصویر کشیده شده است.

خبرگزاری تسنیم

مردم داغدار تبریز و قم با حضور گسترده و کم‌نظیر در مراسم تشییع شهیدان آیت‌الله رئیسی، آیت الله آل هاشم، حسین امیرعبداللهیان و سایر همراهان، تاریخ‌ساز شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اجلاسیه دوره تازه خبرگان رهبری، بدون حضور سید ابراهیم رئیسی و سید محمدعلی آل هاشم آغاز به کار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی سه شنبه یکم خرداد با 55 ری به مدت 2 سال به عنوان رییس مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بازیگر سریال «گاندو» گفت: آیت‌الله رئیسی از این‌رو برای همه اقشار مردم قابل احترام و محبوب است که به تمام نقاط کشور از تهران تا شهرها و روستاهای کوچک توجه می‌کرد، دلسوز همه مردم به ویژه محرومان بود.

وب‌گاه گسترش

نخستین جلسه هیئت دولت پس از شهادت آیت‌الله رئیسی، صبح امروز ساعت 6، با ریاست سرپرست ریاست جمهوری و حضور تمامی اعضا برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

پس از تشییع پیکر رئیس جمهور، وزیر امورخارجه، نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی و همراهانشان در تبریز و قم، امروز مردم تهران شهدای خدمت را بدرقه می کنند و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دانشگاه تهران بر پیکرشان نماز اقامه کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری فرانسه در گزارشی با اشاره به حضور گسترده مردم ایران در مراسم‌های وداع با رئیس‌جمهور شهید ایران و همراهانش نوشت که رژیم صهیونیستی از پیام‌ها و اقدامات بین‌المللی برای تسلیت به خشم آمده است.