یک‌شنبه 1 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اقامه نماز بر پیکر شهدای خدمت توسط رهبر معظم انقلاب از ساعت 9 صبح در دانشگاه تهران آغاز خواهد شد و آیین تشییع از میدان انقلاب تا میدان آزادی صورت می‌پذیرد.

وب‌گاه عصر ایران

پس از انتقال پیکر شهدا به مدرسه فیضه قم، آیت الله حسین نوری همدانی با حضور در کنار تابوت شهدا، با شهید آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدا وداع کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ضور مردم در مراسم تشییع و اقامه نماز رهبر معظم انقلاب بر پیکر رئیس‌جمهور ایران و همراهان وی به صورت زنده از شبکه‌های سیما پخش خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از تشییع تاریخی و کم سابقه شهدای خدمت توسط مردم انقلابی قم کاروان شهداقم را به سمت تهران ترک کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیکر آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان که در سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسیدند در بدو ورود به قم به مدرسه فیضیه منتقل و مراسم وداع با حضور طلاب و روحانیون برگزار شد. پیکر آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان که در سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسیدند در بدو ورود به قم به مدرسه فیضیه منتقل و مراسم وداع با حضور طلاب و روحانیون برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس هیات موتورسواری و اتومیبلرانی آذربایجان شرقی اعلام کرد که آفرودرها و موتورسواران اندرو این هیات زودتر از اعلام پهپاد ترکیه به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور رسیدند.

وب‌گاه عصر ایران

مردم انقلابی قم در اقدامی حماسی، پیکر مطهر آیت الله رئیسی، رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت را از حرم مطهر حضرت معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران تشییع کردند. این تشییع باشکوه، بار دیگر ارادت و عشق مردم به خادمان واقعی خود را به نمایش گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه هند امروز (سه شنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که «جگدیپ دهنکار» معاون رئیس جمهوری هند 22 می (2 خرداد) به جمهوری اسلامی ایران سفر می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیکر شهیدان خدمت پس از طواف در حرم مطهر بانوی کرامت به ابتدای بلوار پیامبر اعظم (ص) انتقال یافت و با حضور خیل عظیم مردم قم که از ساعت‌ها قبل در این محل حضور یافته بودند به سمت مسجد جمکران تشییع شد.

وب‌گاه الف

حضور مردم در مراسم تشییع و اقامه نماز رهبر معظم انقلاب بر پیکر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور اسلامی ایران و همراهان وی به صورت زنده از شبکه‌های سیما پخش خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روز سه شنبه یکم خرداد 1403 و در نخستین روز گشایش دفتر یادبود سانحه سقوط بالگرد شهید آیت الله دکتر رئیسی، شهید حسین امیرعبداللهیان و هیات همراه، «ولید الخریجی» قائم مقام وزیر خارجه سعودی به همراه معاون تشریفات وزارت خارجه این کشور با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران، ضمن امضا دفتر یادبود شهدای خدمت، با ابراز همدردی و تسلیت به بازماندگان، دولت و ملت ایران، برای ایشان آرزوی...

خبرگزاری میزان

پیکر شهید آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور و شهدای خدمت، عصر سه شنبه (1 خرداد 1403) با حضور مردم قم از حرم حضرت معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران تشییع شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جمعیت هلال‌احمر در ستاد ملی شرایط اضطراری این جمعیت از آماده‌باش امدادگران هلال‌احمر به منظور پوشش امدادی مراسم تشییع آیت‌الله رییسی و همراهانش خبر داد وگفت: مراسم تشییع در 3 استان تهران، قم و مشهد برگزار و عملیات پوشش امدادی مراسم برای امدادرسانی به عزاداران از سوی هلال‌احمر انجام می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین باحضور در آیین وداع و تشییع شهید جمهور در حرم بانوی کرامت با پیکر شهیدان خدمت وداع کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل راه‌آهن از برقراری قطارهای فوق‌العاده تهران مشهد و بالعکس جهت مراسم تشییع پیکر ابراهیم رئیسی خبر داد.