یک‌شنبه 1 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه مشرق نیوز

رسانه‌های عرب زبان با پوشش لحظه به لحظه مراسم تشییع پیکرهای شهدای خدمت در تهران به حضور گسترده شهروندان ایرانی در این مراسم اذعان کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عروس سیدحسن خمینی به شهادت ابراهیم رئیسی وکنش نشان داد. عروس سیدحسن خمینی به شهادت ابراهیم رئیسی وکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، فاطمه دانش پژوه استوری جدیدی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و به خبر شهادت رئیس جمهور واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

چهره‌های لشکری و کشوری در مراسم تشییع پیکر رئیسی حاضر شدند.

وب‌گاه الف

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دانشگاه تهران بر پیکر رئیس‌جمهور و همراهان ایشان نماز اقامه کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلمی از لحظه وداع تلخ دولتمردان و مقامات با پیکر شهدای خدمت منتشر شد. به گزارش عرشه آنلاین، فیلمی از لحظه وداع تلخ دولتمردان و مقامات با پیکر شهدای خدمت منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصویری از فرزندان شهدای مقاومت در آغوش رهبر انقلاب اسلامی را مشاهده کنید.

خبرگزاری دانشجو

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو_ صبح روز گذشته شهدای خدمت در تبریز به باشکوه‌ترین شکل ممکن به سمت مصلی این شهر تشییع شدند و سپس به سمت تهران پرواز کردند. با رسیدن پیکر پاک و مطهر این شهدا، این بار مردم قم بودند که در استقبالی بی نظیر به تشییع سیدالشهدای خدمت و همراهانش شتافتند. شب گذشته این شهدا در خیل عظیم مردم در مصلی میهمان شدند و مادحین اهل بیت همراه مردم به عزاداری پرداختند تا از خدمات...

وب‌گاه مشرق نیوز

نخستین جلسه هیات دولت بعد از شهادت آیت الله رئیسی ساعت 6 صبح امروز به ریاست سرپرست ریاست جمهوری برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخستین جلسه هیات دولت بعد از شهادت آیت الله رئیسی ساعت 6 صبح امروز به ریاست سرپرست ریاست جمهوری و حضور تمامی اعضا برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جلسه هیات دولت صبح امروز و پیش از مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش، به ریاست سرپرست ریاست جمهوری و حضور تمامی اعضا برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نخستین جلسه هیأت دولت بعد از شهادت آیت الله رئیسی، ساعت 6 صبح امروز به ریاست سرپرست ریاست جمهوری و حضور تمامی اعضا برگزار شد. محمد مخبر در این جلسه حادثه جانگداز فقدان آیت الله رئیسی را حاوی دو پیام ویژه دانست و تصریح کرد: حجم استقبال از پیکر مطهر آیت الله رئیسی و سایر شهدای خدمت در تبریز و قم و تهران نشان داد که آرمان‌های امام و رهبری و انقلاب...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مخبر با اشاره به حضور سران و مقامات و هیات های دیپلماتیک کشورهای دنیا در مراسم ادای احترام به ابراهیم رئیسی، تصریح کرد: مقامات خارجی و هیات های دیپلماتیک و مهمان می بایست با همراهی وزرا و در نهایت احترام مورد توجه ویژه قرار گیرند و تکریم شوند.

خبرگزاری تسنیم

نخستین جلسه هیات دولت بعد از شهادت آیت الله رئیسی ساعت 6 صبح امروز چهارشنبه به ریاست سرپرست ریاست جمهوری و حضور تمامی اعضا برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم وداع تهرانی ها با رییس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش آغاز شد.

خبرگزاری میزان

مراسم تشییع رئیس جمهور شهید و همراهانش پس از شهرهای تبریز و قم توسط مردم تهران درحال برگزاری است.