دوشنبه 26 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه فرارو

محمود پاکزاد از اولین عکاسانی است که تاریخ خیابان‌های تهران را مصور و مستند کرده است، البته از جمله شهر‌هایی که پاکزاد برای عکاسی به آن‌ها سفر کرده می‌توان به اصفهان، شیراز، تبریز، گرگان، اهواز، آبادان، خرمشهر، همدان، آذربایجان، قم، شهر‌های شمالی ایران اشاره کرد. پاکزاد در سال 1377 خودش را بازنشسته کرد و در سال 1378 عکس‌های خود را به سازمان اسناد ملی اهدا کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل هلال احمر اصفهان از واژگونی اتوبوس در جاده کاشان به قم با 22 مصدوم و یک جان‌باخته خبر داد.

خبرگزاری مهر

رشت - به دنبال درگذشت آیت الله محفوظی فردا پنجشنبه، 22 شهریور ماه در استان گیلان از سوی نماینده ولی فقیه عزای عمومی اعلام شد.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل هلال احمر اصفهان از واژگونی اتوبوس در جاده کاشان به قم با 22 مصدوم و یک جان‌باخته خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش استان قم گفت: با هدف جلوگیری از تحمیل هزینه‌های اضافی به خانواده‌ها، برای دانش آموزانی که لباس فرم سالم و قابل استفاده دارند تهیه لباس فرم ضرورتی ندارد.

وب‌گاه الف

رئیس پلیس‌راه استان اصفهان گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور قم به کاشان 24 مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای 7 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای 47 و 44 درجه سانتیگراد خنک ترین و گرم ترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدر ناپایداری موسمی در 11 استان از کاهش دما در نوار شمالی و بارش باران و رعدوبرق در اکثر مناطق کشور طی اوایل هفته آینده خبر داد.

وب‌گاه گسترش

آیت‌الله العظمی شیخ عباس محفوظی از مراجع عظام تقلید و از شاگردان و همراهان نهضت امام خمینی شب گذشته در بیمارستان بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را درباره وضعیت جوی کشور طی 5 روز آینده اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

قم - فرمانده انتظامی استان قم از کشف بیش از 7 کیلوگرم مواد مخدر «گُل» و دستگیری 2 نفر در این رابطه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت‌الله محفوظی گیلانی از علمای حوزه علمیه قم، فقیه و سیاستمدار ایرانی شب گذشته دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (چهارشنبه) در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش ابر، گاهی رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

خبرگزاری میزان

آیت‌الله عباس محفوظی از اساتید حوزه علمیه قم، شب گذشته در بیمارستان براثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت‌الله عباس محفوظی از شاگردان و همراهان نهضت امام خمینی (ره) بر اثر ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت. آیت‌الله عباس محفوظی از شاگردان و همراهان نهضت امام خمینی (ره) بر اثر ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت. به گزارش عرشه آنلاین، آیت‌الله عباس محفوظی گیلانی از شاگردان و همراهان نهضت امام خمینی (ره) شب گذشته در بیمارستان بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله عباس محفوظی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شب گذشته پس از تحمل یک دوره بیماری در سن 96 سالگی به رحمت ایزدی پیوست.