دوشنبه 2 مهر 1403

قم

قم

خبرگزاری تسنیم

سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور شهیدمان که در کنار پیکر شهدای تازه تفحص شده حضور پیدا کرده بود، با آنها عهد می بندد که تا پایان عمر در مسرشان ثابت قدم بماند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شهید آیت الله سیدمحمد علی آل هاشم، امام جمعه تبریز و نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی بود، که سابقه ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را نیز داشت. شهید سیدمحمدعلی آل هاشم در سال 1341 در تبریز متولد شد، پدرش آیت‌الله سید محمد تقی آل‌هاشم است. او تحصیلات مقدماتی را تا دوران دبیرستان در تبریز گذراند، و پس از آن برای تحصیل علوم حوزوی راهی حوزه...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌اصلاح قیمت کارخانه‌ای خودرو‌ها طی بیش از یک دهه گذشته یکی از دغدغه‌های اساسی سیاستگذار، تولیدکننده و مصرف‌کننده بوده که وقت و انرژی بسیار زیادی را معطوف به خود کرده است. با وجود نظر مثبت و حتی تاکید شورای رقابت بر اصلاح قیمت کارخانه‌ای خودروها، سیاستگذار مایل به اجرای آن نیست، موضوعی که به نظر می‌رسد ریشه در تفکرات و رفتار‌های پوپولیستی دارد. اصلاح قیمت کارخانه‌ای خودرو‌ها طی بیش از...

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از از بارش باران در برخی نقاط کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها به مردم توصیه کرد از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها به مردم توصیه کرد از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (دوشنبه) در استان‌های واقع در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز غربی و مرکزی، سواحل دریای خزر، افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در نقاط مستعد بارش تگرگ روی می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها به مردم توصیه کرد از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

خبرگزاری دانشجو

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو_ در 30 اردیبهشت 1403، آیت الله رئیسی که برای افتتاح سد مرزی قیز قلعه‌سی به آذربایجان شرقی سفر کرده بود. همراهان وی با دو هلی هکوپتر به تبریز رسیدند، اما بالگرد حامل رئیس جمهوردر مسیر بازگشت در جنگل دیزمار در محدوده عمومی میان ورزقان و جلفا، بالگرد دچار سانحه شد. سید محمدعلی آل‌هاشم امام‌جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله آل هاشم به شهادت رسید آیت الله آل هاشم به شهادت رسید «سید محمدعلی آل‌هاشم» متولید 1341 در تبریز، امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بود که از سال 1388 تا 1396 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بود و بعد از آن با حکم مقام معضم رهبری به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز منصوب شد.

خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور به‌همراه آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه در اثر سقوط بالگرد به شهادت رسیدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

پرونده فساد در فوتبال سروصدای زیادی به راه انداخته است. نام‌های زیادی هم در این بین مطرح شده، اما فعلاً همه چیز در حد حرف است، نه خبری از برخورد شده و نه حرکتی در جهت مقابله با این فساد لجام‌گسیخته، تنها در این بین ظاهراً دو نفر استعفا داده‌اند که البته با توجه به سوابق می‌شود در آن هم شک کرد.