دوشنبه 2 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس پلیس پیشگیری انتظامی تهران بزرگ گفت: فرزاد روزبهانی یک مامور پلیس در منطقه نارمک تهران به دست اراذل و اوباش به شهادت رسید. رییس پلیس پیشگیری انتظامی تهران بزرگ گفت: فرزاد روزبهانی یک مامور پلیس در منطقه نارمک تهران به دست اراذل و اوباش به شهادت رسید. سرهنگ علی قاسم پور شامگاه یکشنبه اظهار کرد: گروهبان یکم فرزاد روزبهانی در جریان درگیری با اراذل و اوباش در منطقه نارمک به ضرب چند...

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون حقوقی رئیس‌جمهوری با تاکید بر اینکه منتظریم خبر سلامتی رئیس‌جمهور زودتر واصل شود، گفت: قانون اساسی برای هر وضعیتی راه‌حل‌های متناسب حقوقی پیش‌بینی کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بالگرد حامل رئیس‌جمهور و همراهان او بعدازظهر روز گذشته هنگام بازگشت از منطقه صفر مرزی ایران و جمهوری آذربایجان در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد. بلافاصله پس از این حادثه، تیم های امدادی وارد عملیات نجات شدند. دیشب تا لحظه تنظیم این گزارش، تلاش‌ها برای یافتن رئیس‌جمهور و تیم همراه ادامه داشت.

وب‌گاه گسترش

مدیر عامل راه‌آهن، آقای صالحی، اعلام کرد که خط ریلی سریع‌السیر تهران - قم - اصفهان از محل تأمین مالی از چین به پایان می‌رسد و در حال برگزاری مذاکرات با بانک مرکزی برای تکمیل این پروژه است. همچنین، برای خرید لوکوموتیوهای جدید، مبلغ 500 میلیون دلار پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل هواشناسی قم با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی، گفت: از روز سه‌شنبه تا پنجشنبه هفته جاری احتمال بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد به نسبت شدید موقتی و احتمال بارش تگرگ در این استان پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

جریان فرهنگی در دهه نود بنا داشت مدیریت فرهنگی کشور را از دست حاکمیت خارج کند و در حوزه کتاب سال 1384 اقتصاد کتاب 250 میلیارد تومان بود و بودجه وزارت فرهنگ برای مدیریت آن هشتاد میلیارد تومان بود.

وب‌گاه الف

جریان فرهنگی در دهه نود بنا داشت مدیریت فرهنگی کشور را از دست حاکمیت خارج کند و در حوزه کتاب سال 1384 اقتصاد کتاب 250 میلیارد تومان بود و بودجه وزارت فرهنگ برای مدیریت آن هشتاد میلیارد تومان بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در این نشست فعالان صنعت نوشت‌افزار ایرانی به تبادل نظر پیرامون مسائل مختلف این صنعت پرداختند. هماهنگی و همکاری استفاده از کاغذ ایرانی و شنیدن صحبت‌های مدیر بازاریابی کارخانه کاغذ مازندران، تلاش جهت ذائقه‌سازی استفاده تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان از کاغذ ایرانی، توسعه استفاده از کاراکتر و شخصیت‌های ایرانی و توسعه ارتباط با تصویرسازان بومی از جمله...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

اولین‌باری که در یک پارک تهران، مسجد (نه نمازخانه) دیدم در پارک مقابل سازمان برنامه و بودجه بود. بعدها علت وجود این مسجد را چنین دریافتم که بعد از ساخت و افتتاح سازمان برنامه و بودجه در خیابان مقابل سه راه ژاله (سه راه مجاهدین کنونی) طبق نقشه‌ای که از قبل طراحی شده بود بنابر تخریب ساختمان‌های بین ساختمان جدیدالاحداث و خیابان بهارستان بود اما در بین خانه‌هایی که در این طرح موجود بود،...

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت علی کورانی از محققین و علمایی که همواره به تبیین و توجه به دیدگاه‌های آخرالزمانی و علائم ظهور شهرت داشت صبح‌گاه روز سی‌ام اردیبهشت سال 1403 بر اثر عارضه قلبی دارفانی را وداع گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، با وجود طرح موضوع فساد در فوتبال ایران کمیته انضباطی او را جریمه و محروم کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران و در حاشیه دویست و سی و هفتمین جلسه شورا به برخی از ابهامات و سؤالات مطرح شده در حوزه شهری پاسخ داد.

خبرگزاری تسنیم

علامه «علی کورانی عاملی» پژوهشگر، محقق و نویسنده لبنانی و مدیر مرکز «تحقیقات المعجم الفقهی» بیروت دعوت حق را لبیک گفت.