دوشنبه 2 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه مشرق نیوز

علی کورانی عاملی پژوهشگر، محقق و نویسنده لبنانی و مدیر مرکز «تحقیقات المعجم الفقهی» بیروت در 80 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

در اختتامیه پانزدهمین دوره جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی، شاهد حضور پررنگ شاعران جوان و پیشکسوت از سراسر کشور بودیم. این دوره با دریافت 430 اثر از 45 شهر، حجم قابل توجهی از آثار را به خود اختصاص داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره ورود واگن‌های جدید به صورت تدریجی از بهمن‌ماه سال جاری نیز گفت: به صورت پله پله موضوع به پیش می‌رود و امیدواریم این واگن‌ها به بهمن‌ماه برسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد درویش: خداوند نیاورد آن روزی را که در تهران سیل بیاید چون دیگر هیچ مسیل و آبراهه‌ای برای دفاع از سیل باقی نمانده است روزنامه اعتماد نوشت: اگر قرار باشد 3 ابرچالش اصلی و بنیادین پیش روی ایران در مسیر توسعه و پیشرفت ردیف شوند، بدون شک، مشکلات زیست محیطی، یکی از این 3 ابرچالش اصلی خواهد بود. مشکلی که بخش قابل توجهی از ریشه‌های وقوع آن، به نظام تصمیم‌سازی‌های کلان سیاسی و مدیریتی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده قوه قضاییه در کمیسیون ماده 42 گفت: حکم نهایی پرونده شرکت «مدیران خودرو» درباره غیر استاندارد بودن قطعه اکسل عقب خودروی ایکس 55 تولیدی این شرکت 31 اردیبهشت اعلام می‌شود.

وب‌گاه فرارو

محمد درویش گفت: «خداوند نیاورد آن روزی را که در تهران سیل بیاید، چون دیگر هیچ مسیل و آبراهه‌ای برای دفاع از سیل باقی نمانده است.»

وب‌گاه الف

رئیس شورای شهر تهران در خصوص ساخت هتل در بوستان های تهران گفت: در پارک ها هتلی ساخته نمی شود و مشخص است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به صحبت‌های اخیر شهردار تهران مبنی بر احداث تونل شهید متوسلیان و تراموا در پایتخت گفت: این موضوعات ابتدا باید به تایید شورای شهر برسند.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی‌رغم اختلاف‌نظرها و اما و اگرها درباره سرنوشت لایحه حجاب یا مطالبه لغو آن به نفع ادامه طرح نور، مساله‌ای که نیازمند توجه است هشدار درباره سیاسی شدن موضوع حجاب است.

وب‌گاه فرارو

قطعاً این آخرین سیلاب نیست و سیل‌های دیگر، نه فقط در مشهد که حتی در تهران و اصفهان و شیراز و دیگر شهر‌های کشورمان به‌دلیل تخریب گسترده کوهستان‌ها و روددره‌ها در راه است و اگر فکری نشود، با این حجم از تغییراتی که در نیم قرن اخیر به‌دلیل سوءمدیریت در طبیعت ایجاد کرده و رژیم رودخانه‌ها را تغییر دادیم و خاک بالادست نیز به‌شدت سست و مستعد رانش و زمین‌لغزش شده و برخی نقاط را هم از پوشش گیاهی...

وب‌گاه خبر آنلاین

این مطلب نادرست که مردم در حکمرانی دینی هیچ‌کاره هستند به نقل از یکی از علمای سرشناس حوزه علمیه قم مدتی است در فضای مجازی دست به دست می‌شود و به حربه‌ای در دست مخالفین روحانیت برای تبلیغ علیه این نهاد تبدیل شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

فردوست به عنوان چهره امنیتی دستگاه پهلوی می‌توانست این تحلیل را داشته باشد که نبود آقا مصطفی به عنوان فرزند ارشد امام خمینی در ایران، باعث آرام شدن فضای سیاسی کشور علیه پهلوی شود چرا که به دلیل ویژگی هایی که سید مصطفی خمینی داشت حضور او در ایران بعد از تبعید امام می توانست دردسرهایی را برای حکومت به همراه داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش در 10 استان و وزش باد شدید در بیشتر مناطق کشور هشدار داد.

وب‌گاه گسترش

حقوق بازنشستگان کشوری در ماه اردیبهشت واریز شده است.