دوشنبه 2 مهر 1403

قم

قم

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع آب‌گرفتگی، سیلاب و خسارت به کشاورزان از بارش‌های شدید در خراسان شمالی و خراسان رضوی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

لابی ها با منتخبان مجلس دوازدهم بالا گرفته است، اینبار تنها هدف کرسی ریاست مجلس نیست و برخی نمایندگان مجلس آینده برای کرسی نایب رئیسی مجلس خیز برداشته اند.

وب‌گاه ورزش سه

تیم فولادزرند ایرانیان، آخر هفته پُر مشغله‌ای را پشت‌سر گذاشت و ضمن تمدید با هشت بازیکن تاثیرگذار خود، از سه خرید جدید رونمایی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویر زیر از مجموعه عکس‌های محمود پاکزاد از میدان تجریش در سال 1335 است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در میان مسئولان انقلابی دهه60، سیدمرتضی نبوی، وزیر پست و تلگراف و تلفن به ساده‌زیستی شهرت دارد. بر خلاف بسیاری از مسئولان صاحب منصب، زندگی تجملی، راننده، محافظ و خدم و حشم ندارد.

وب‌گاه گسترش

قیمت جدید دام زنده در بازارها به تازگی اعلام شده است. هر کیلو گوساله زنده با قیمتی متنوع بین 180 تا 200 هزار تومان عرضه می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سه روز پس از تصویب تعطیلی شنبه به جای پنج‌شنبه در مجلس، موج انتقادها از این اقدام مجلس آغاز شده است‌. مجلس یازدهم روز چهارشنبه هفته گذشته در آخرین روزهای کاری خود به تصویب لایحه اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری رای داد که به موجب آن ساعت کاری کارمندان و کارکنان دولت به 40ساعت کاهش می یابد و از سوی دیگر کارمندان دولت جمعه و شنبه تعطیل خواهند بود. هرچند نهایی شدن آن به تایید شورای...

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران تصاویری جدید از سیدحسن خمینی، نوه امام راحل را در یک مراسم منتشر کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

قائم مقام مدیر حوزه علمیه قم گفت: آزادی بیان در حوزه در اوج است که البته باید مقداری بیشتر دقت کنیم که این آزادی بیان، به اختلاف و شقوق منجر نشود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری روزانه نمایشگاه کتاب، بعد از ظهر جمعه 28 اردیبهشت ماه با حضورر علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، محمد احمدی، معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست و محمد خلج، مدیر کمیته مالی و اداری نمایشگاه کتاب برگزار شد. اشتیاق مردم قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ابتدا عنوان کرد:...

وب‌گاه فرارو

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: ممکن است بعضی‌ها بگویند روابط بانکی ایران با دنیا قطع است و تعطیلی شنبه کمکی به ما نمی‌کند، به نظرم این صحبت غیرکارشناسی است، تعطیلی شنبه می‌تواند در این رابطه هم کورسوی امیدی باشد و در سال آینده حجم مبادلات تجاری ما به بیش از مقدار فعلی برسد.

وب‌گاه عصر ایران

امام جمعه قم ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با درک درست از شرایط اسفبار غرب در آن نامه ها راهی را پیش پای جوانان کشورهای اروپایی گذاشتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله جعفر سبحانی مرجع تقلید شیعیان در بیانیه‌ای مخالفت خود را مصوبه جدید مجلس شورای اسلامی مبنی بر تعطیلی روز شنبه اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون اول قوه قضاییه گفت: باید عزت مردم را حفظ کنیم و حدود و احکام الهی را با حفظ عزت و شأن مردم در جامعه پیاده کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت‌الله جعفر سبحانی مرجع تقلید شیعیان در اطلاعیه‌ای مخالفت خود را مصوبه جدید مجلس شورای اسلامی مبنی بر تعطیلی روز شنبه اعلام کرد.