سه‌شنبه 3 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید گفت: لازم است کشورهای اسلامی خصوصاً علمای جهان اسلام بیش از گذشته وحدت و ارتباط داشته باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ملی خشکسالی سازمان هواشناسی کشور با تأکید بر اینکه نگرانی‌هایی از بروز کم‌آبی در استان‌های تهران، خراسان رضوی و قزوین در تابستان 1403 وجود دارد، گفت: «به نظر می‌رسد برای فصل گرم امسال باید نگران تأمین منابع آبی این استان‌ها باشیم، به‌خصوص که مقدار بارش‌های تجمعی این استان‌ها در سال آبی جاری به 36 تا 44 درصد پایین‌تر از شرایط نرمال رسیده است.» «احد وظیفه» رئیس مرکز ملی اقلیم...

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تایید انتخاب 10 نفر از روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و تحقیقاتی کشور خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی خشکسالی سازمان هواشناسی کشور با تأکید بر اینکه نگرانی‌هایی از بروز کم‌آبی در استان‌های تهران، خراسان رضوی و قزوین در تابستان 1403 وجود دارد، گفت: «به نظر می‌رسد برای فصل گرم امسال باید نگران تأمین منابع آبی این استان‌ها باشیم، به‌خصوص که مقدار بارش‌های تجمعی این استان‌ها در سال آبی جاری به 36 تا 44 درصد پایین‌تر از شرایط نرمال رسیده است.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، پنجاه و نهمین جلسه کمیته انتخاب روسای دانشگاه‌های کشور، به ریاست حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت‌الاسلام و المسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها...

وب‌گاه 55 آنلاین

اگه مغازه هستید و می خواهید در کسب وکارتان رشد کنید و سود زیادی به دست بیارید تنها یک راه دارید که از معتبرترین مرکز خرید دمپایی عمده قم خرید کنید.

خبرگزاری تسنیم

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح کاراته کشورمان به پایان رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویر زیر عکسی از یک کفاشی قدیمی در سال 1330 است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله هاشمی رفسنجانی روز بیست و هشتم فروردین سال 1380 دیداری با سید ابراهیم رئیسی و سردار سلیمانی داشته‌است.

وب‌گاه گسترش

مسئول ستاد حج تمتع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد که در عملیات حج تمتع سال 1403، بیش از 87 هزار زائر به سرزمین وحی اعزام خواهند شد. او افزود که زائران به صورت گروه‌های مدینه قبل و بعد از تاریخ 24 اردیبهشت به سفر خود خواهند پرداخت و عملیات رفت و برگشت تا تاریخ 18 خرداد ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست ستاد حج شرکت فرودگاه‌ها از اعزام بیش از 87 هزار زائر در عملیات حج تمتع از 18 فرودگاه کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

هیئت‌ها و حسینیه‌ها به مناسبت سالروز تخریب مزار ائمه و بزرگان اسلامی بقیع در روز هشتم شوال مراسم عزا برگزار می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از دفاتر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در نامه ای به اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در اصلاح ایرادات شورای نگهبان درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، «محمدحسین آجیلیان» در گفت‌وگویی افزود: در عملیات حج تمتع 87 هزار و 550 زائر خانه خدا از ایران راهی کشور عربستان می‌شوند و این عملیات درحالی انجام می‌شود که 58 هزار و 621 زائر از طریق فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها اعزام خواهند شد. وی با بیان اینکه 18 فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 18 هزارقلم لیوان سرامیکی و دستگاه بخارساز قاچاق از یک دستگاه کامیون در جنوب تهران خبر داد.