سه‌شنبه 3 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادستانی عمومی و انقلاب تهران علیه حسین دهباشی اعلام جرم کرد و این فرد برای ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه 26 فروردین، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، در نخستین ساعت بامداد امروز (یکشنبه 26 فروردین ماه) دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با...

وب‌گاه فرارو

طبق آمار رسمی اعلام‌شده از سوی دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور، با وجود بارش‌های بهاری در فروردین و با وجود پر شدن 60 درصدی سدها، اما 40 درصد آن‌ها خالی بوده و ورودی سد‌های کشور 10 درصد کاهش داشته است. طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی، بارش‌ها همچنان ادامه خواهد داشت و بارش‌های سیل‌آسا در استان‌های هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و بوشهر ادامه دارد و هشدار سطح قرمز صادر شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر تولیدات تلویزیونی مرکز هنری رسانه‌ای نهضت گفت: دغدغه اصلی «مسابقه قرآنی‌ها» حفظ قرآن و به چالش کشیدن حافظان قرآن است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دقایقی قبل از ساعت 24 شنبه شب 25 فروردین ماه خبرهای اولیه از آغاز حملات پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل در رسانه ها منتشر شد تا اینکه سپاه پاسداران در دو بیانیه رسمی اعلام کرد که با ده ها پهپاد و موشک‌های کروز و بالستیک از داخل خاک ایران به رژیم صهیونیستی حمله کرده است. پیش از ساعت 3 بامداد سیل پهپادهای شاهد 136 و موشک های بالستیک خیبر به آسمان سرزمین های اشغالی رسید و گنبد آهنین را...

خبرگزاری تسنیم

حملات گسترده موشکی و پهپادی علیه دشمن صهیونیستی، نشان از قدرت و عزت اسلام در قلب جهان اسلام داشته و علاوه بر پاسخ‌گویی به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، دریچه امید را برای پاک‌سازی منطقه از شر این غده سرطانی گشوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراجع تقلید، علما، شخصیت ها، نهادها و مراکز حوزوی با صدور پیام ها و گفت و گوهایی جداگانه ای از عملیات «وعده صادق» تقدیر کرده و نسبت به پیامدهای هرگونه حماقت و ماجراجویی رژیم صهیونیستی و همپیمانان غربی آن هشدار دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت‌الله نوری همدانی در واکنش به حمله موشکی ایران به اسرائیل گفت: نشاءالله به زودی این غده سرطانی محو و ملت‌های مظلوم عالم به پیروزی نهایی خواهند رسید.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان گفت: نخستین مُهر مربوط به رییس وقت اتاق تجارت کرمان که توسط مجموعه‌داری شخصی در حراجی شهر قم خریداری شده بود به دست آمد.

خبرگزاری تسنیم

قاریان و دعاخوانان برگزیده در سال 1402 معرفی شدند و فراخوان ثبت‌نام در دوره‌های ارتقاء سال جاری اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تعدادی از نمایندگان مجلس با انتشار یادداشت‌هایی حمایت خود را از پاسخ نیروی هوافضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه اعلام کردند.

وب‌گاه الف

مردم قم در دفاع از حملات پهبادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران علیه اسرائیل در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها تجمع کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بین شهری برای بازه زمانی (1 تا 31 اردیبهشت) آغاز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بین شهری برای بازه زمانی (1 تا 31 اردیبهشت) آغاز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز