سه‌شنبه 3 مهر 1403

قم

قم

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس قوه قضاییه با صدور حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی را به عنوان معاون اول قوه قضاییه منصوب کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر عامل آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی با اعلام اینکه قرارداد سرمایه گذاری در تاسیسات فاضلاب شهر اهر و مرند با سرمایه‌گذاری 38 هزار و 600 میلیارد ریال با شرکت مس سونگون روز گذشته با حضور رئیس جمهور مبادله شد، گفت: بر این اساس استفاده از پساب، جایگزین آب متعارف در این مجتمع معدنی می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید علی روحانی بعداز ظهر چهارشنبه در همایش اقتصاد اسلامی در مواجهه با چالش‌های اساسی اقتصاد ایران که در دانشگاه قم برگزار شد گفت: در عرصه رشد اقتصادی و همچنین کاهش آمار بیکاری وضعیت بهتری نسبت به گذشته داریم. معاون سیاستگذاری اقتصادی وزیر اقتصاد با اشاره به شعار سال گفت: در راستای ارتقا مؤلفه‌های اقتصادی نیازمند مواردی همانند تأمین انرژی لازم...

وب‌گاه ورزش سه

با پایان مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان که در زاهدان برگزار شد، نفرات برتر مشخص شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نفرات برتر مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی بزرگسالان) در بخش مردان معرفی شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با پایان مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان که در زاهدان برگزار شد، نفرات برتر مشخص شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در شرایط فعلی ارزش پول اقتصادی نیست بلکه سیاسی است، گفت: اینکه قدرت سیاسی یک کشور ارزش پول آن کشور را مشخص کند مورد پذیرش فقه اسلامی نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران تاکید کرد که نرخ کرایه تاکسی‌ها تا پیش از آغاز اردیبهشت ماه و اعلام رسمی سازمان تاکسیرانی، تغییر نمی‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم از محکومیت 42 میلیارد و 801 میلیون ریالی برای قاچاق کالای دخانی خبر داد.

وب‌گاه گسترش

مبلغ 350 میلیارد تومان، که در لایحه اقتصادی سال 1403 برای ردیف بودجه زیارت درنظر گرفته شده است، در مقایسه با سال قبل 250 درصد افزایش داشته است. اما اگر آن را با زمان تولد این ردیف بودجه در سال 88 و احیای دوباره آن در سال 1401 مقایسه کنیم، 75 درصد به آن اضافه شده است.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تایید انتخاب 10 نفر از روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و تحقیقاتی کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسابقات قهرمانان کاراته بزرگسالان کشور انتخابی تیم ملی در بخش مردان به میزبانی همدان در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار و نفرات برتر اوزان مختلف معرفی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ما می‌خواستیم ارتش تصفیه شود. آقای روحانی نظرش این بود که تیپ نوهد باید منحل شود. به هر جهت نوهد گارد ویژه شاه بودند. ایشان می‌گفت منحل شود؛ اما چمران می‌گفت خیر! ما می‌توانیم از این‌ها استفاده کنیم. آقای روحانی نقش موثری در تصفیه ارتش نداشت. بعید می‌دانم که با دکتر چمران هم اختلافی داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرجع تقلید شیعیان گفت: کشورهای اسلامی خصوصاً علمای جهان اسلام بیش از گذشته وحدت و ارتباط داشته باشند تا بتوانند در مقابله با رژیم صهیونیستی اثرگذار باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دفاتر انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در نامه‌ای خطاب به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خواستار بررسی طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی شد. متن این نامه به شرح زیر است: باسمه تعالی در یک مواردی [از حمایت دولت‌ها از تولیدی‌ها] معافیت‌های مالیاتی لازم است، همچنان که در نقطه‌ی مقابل، در یک مواردی وضع مالیات لازم است؛ مثل ثروت‌های بادآورده....