سه‌شنبه 3 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

بهشت زهرای تهران در سال 1349 برای دفن متمرکز اموات در تهران افتتاح شد؛ این گورستان قرار بود تا 25 سال میزبان اموات در پایتخت باشد اما الان 51 سال از آن روز می‌گذرد و اموات در گورهای دو تا سه طبقه دفن می‌شوند تا مرده‌ای روی زمین نماند.

وب‌گاه عصر ایران

آیت‌الله سید محمد سعیدی: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم دشمن در حال بمباران فرهنگی بخشی از هویت جمهوری اسلامی ایران است و مردم همان‌طور که تجاوز دشمن به خاک ایران را تحمل نکردند این مردم عزیز، بمباران فرهنگی علیه ارزش‌های خود را تحمل نخواهند کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ائمه جمعه شهرهای قم، رشت، کرمان، ارومیه و اصفهان نسبت به کمرنگ شدن حجاب در جامعه اعتراض کردند.

وب‌گاه عصر ایران

امام جمعه قم با اشاره به موضوع حجاب در جامعه تاکید کرد: هرسال مسئولان با رهبر انقلاب اسلامی دیدار دارند، امسال در این دیدار رهبر معظم انقلاب به چند موضوع مهم پرداختند که یکی ازآن‌ها موضوع حجاب بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: در تمامی محورهای شریانی و شمالی کشور شاهد افزایش حجم بار ترافیکی هستیم

خبرگزاری تسنیم

مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری از ممنوعیت تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع ثانوی و ترافیک سنگین در هراز و فیروزکوه خبر داد.

وب‌گاه گسترش

آمار نشان می دهد که صنعت نفت در بحث سوخت رسانی، تجربه ای جدید کسب کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

به مناسبت هفته هنر جمعی از شاعران با آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید دیدار و گفت‌گو کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارزار برکناری شهردار تهران به تازگی به ثبت رسیده که تاکنون بیش از 9 هزار نفر آن را امضا کرده اند. کارزار برکناری شهردار تهران به تازگی به ثبت رسیده که تاکنون بیش از 9 هزار نفر آن را امضا کرده اند. پس از کارزار جلوگیری از تخریب پارک قیطریه که تاکنون بیش از 140 هزار نفر آن را امضا کرده اند، کارزار دیگری به راه افتاده با هشتک #شهردار_خوب_کجاست. در این کارزار درخواست برکناری شهردار تهران...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور با پیش‌بینی ادامه بارش‌ها در 22 استان تا روز یکشنبه نسبت به آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان آب هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور با پیش‌بینی ادامه بارش‌ها در 22 استان تا روز یکشنبه نسبت به آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان آب هشدار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: هم اکنون افزایش بار ترافیکی در محور‌های شمالی کشور را شاهد هستیم.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار زرد با اشاره به فعالیت سامانه بارشی از امروز تا روز یکشنبه در کشور از بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید، برخی نقاط گردوخاک، در مناطق مستعد تگرگ، بارش برف در ارتفاعات شمال غرب و ارتفاعات رشته کوه البرز خبر داد.