چهارشنبه 4 مهر 1403

قم

قم

خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله محمد امامی کاشانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

داوطلب مجلس خبرگان رهبری گفت: باید از دولت آیت‌الله رئیسی حقیقتا براساس تکالیف قانونی‌شان از نامزدها جانبداری نکرده و در انتخابات ورود نکردند قدردانی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمان، از روز دوشنبه سامانه جدید بارشی وارد استان کرمان می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی از بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، احتمال بهمن و کولاک برف و تگرگ در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در 22 استان در این زمینه هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی از بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، احتمال بهمن و کولاک برف و تگرگ در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در 22 استان در این زمینه هشدار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی در هشداری با اشاره به ورود سامانه بارشی از بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، احتمال بهمن و کولاک برف و تگرگ خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری، نامزد‌های دریافت جایزه از سومین دوره مسابقه ملی چهارراه را معرفی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوا طی روزهای آینده را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شصتمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امروز شنبه 12 اسفند 1402 برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

روز گذشته، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

خبرگزاری مهر

معاون فنی و مهندسی ساتبا گفت: تعداد پیشنهاد دهندگان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای تکمیل ساخت 4000 مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر از محل ماده 12 قانون رفع موانع تولید بیش از 26 درصد افزایش داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی فایل های فروش نشان می دهد با بودجه‌ای کمتر از 2 میلیارد تومان در استان‌های اطراف تهران می‌توان خانه‌هایی تا مساحتی حدود 120 مترمربع، نوساز و دارای سند تک برگ خریداری کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی فایل های فروش نشان می دهد با بودجه‌ای کمتر از 2 میلیارد تومان در استان‌های اطراف تهران می‌توان خانه‌هایی تا مساحتی حدود 120 مترمربع، نوساز و دارای سند تک برگ خریداری کرد.

خبرگزاری مهر

برنامه زمانبندی اعطای وامهای دانشجویی (دانشجویان روزانه) در نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402 از سوی صندوق رفاه دانشجویان به دانشگاه ها ابلاغ شد.

خبرگزاری مهر

نایب رییس مجلس با قدردانی از حضور مردم در انتخابات، گفت: امیدوارم با هماهنگی و همدلی بتوانیم قدردان اعتماد مردم در عرصه تقنین و نظارت و کمک به دولت و حرکت جهت تحقق بیانیه گام دوم باشیم.