چهارشنبه 4 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز چهاردهم اسفندماه 1379 درباره روز دیدار با یک بازیگر و دادگاه تاجزاده و اعتراضات طرفداران مصباح یزدی نوشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر ستاد انتخابات و معاون امور استان‌های صداوسیما در برنامه گفتگوی ویژه خبری درباره انتخابات 11 اسفند صحبت کردند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: 48 درصد خانم‌ها و 52 درصد آقایان در انتخابات شرکت کردند و 85 درصد با کارت ملی‌شان رأی دادند که نشان می‌دهد مردم از این تحول استقبال کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرانجام نتایج قطعی انتخابات مجلس دوازدهم اعلام شد و محمدباقر قالیباف، در جایگاه چهارمین نامزد منتخب مردم تهران به مجلس راه پیدا کرد؛ نتیجه‌ای که از نظر بسیاری از فعالان سیاسی از چند منظر برای سردار شکستی بزرگ برای او محسوب می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

از وقتی‌که مادر مصدق، مقلد حاج شیخ شد، خانه‌ای برای حاج شیخ خرید. همان خانه‌ای که در حال حاضر توسط آقای شهرستانی (نماینده و داماد آیت‌الله سیستانی) از ورثه خریداری و کتابخانه‌ای با نام آیت‌الله حائری در آن تأسیس شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - سرمربی تیم فوتسال آنا صنعت قم پس از پیروزی امروز شاگردانش مقابل تیم سقوط کرده مقاومت البرز اعتقاد داشت که با در نظر گرفتن توان و امکانات موجود بازیکنان، کسب رتبه ششم در پایان لیگ برتر فوتسال ایران جایگاه مناسبی است.

وب‌گاه ورزش سه

رقص پایانی بازیکنان و مربیان در لیگ برتر فوتسال ایران اگرچه سرنوشتی که پیشترها رقم خورده بود را تغییر نداد، اما تاریخ را هم دگرگون نساخت‌. گیتی‌پسند قهرمان، در نبرد پایانی برای نخستین بار طعم تلخ شکست را چشید تا رویای جام طلایی بر باد برود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هفته پایانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران با شکست تیم قهرمان همراه شد.

وب‌گاه فرارو

این سومین مصاف استقلال با حامد لک در جام حذفی به شمار می‌رود.

خبرگزاری تسنیم

گیتی‌پسند اصفهان طعم اولین شکست خود در لیگ برتر فوتسال 1402 را در هفته پایانی چشید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور عتبات سازمان حج و زیارت گفت: اسفند ماه برای اعزام 51 هزار و 900 زائر در قالب کاروان‌های زیارتی به عتبات عالیات ظرفیت‌سازی شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

این گزارش به بهانه وفات آیت‌الله امامی‌کاشانی، درباره شخصیت این روحانی برجسته و ابعاد حضور او به‌عنوان تولیت مدرسه شهید مطهری نگاشته شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور گفت: انتخابات اخیر موجب خوشحالی دوست‌داران انقلاب و ناراحتی دشمنان کشور شد و عیدانه‌ای الهی برای ملت ایران اسلامی بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

با پایان رای گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و آغاز شمارش آرا، مشرق تازه‌ترین نتایج شمارش و تجمیع آرا در استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور را در قالب جداول جداگانه منتشر می‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

این سومین مصاف استقلال با حامد لک در جام حذفی به شمار می‌رود.