چهارشنبه 4 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ردصلاحیت شده به اظهارات اخیر نماینده جدید قم واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

ارتش جمهوری اسلامی ایران عملیات «کربلای 7» را در اسفند 1365، در منطقه عمومی حاج‌عمران در خاک عراق اجرا کرد و با تصرف و آزادسازی اهداف به پایان رساند. عملیات آفندی کربلای 7، با هدف وارد کردن خسارت به نیرو‌های عراق، کاهش فشار بر منطقه عملیاتی کربلای 5 و 6، زمینه‌سازی برای عملیات‌های بعدی قرارگاه رمضان، انتقام خون شهدای بمباران شهر‌های ایران، بازپس‌گیری ارتفاعات حساس 2519 و تپه شهدا و...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سامانه بارشی دوشنبه (14 اسفند) از غرب کشور وارد می‌شود و بارش‌های شدیدی را در 16 استان به همراه دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با هشدار فعالیت سامانه بارشی در 21 استان از احتمال سرریز شدن سدها در جنوب شرق، کولاک برف و لغزندگی جاده‌ها در مناطق سردسیر خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

آیین اختتامیه سومین جشنواره امامت و مهدویتِ دانشگاه های آزاد سراسر کشور با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین اختتامیه سومین جشنواره امامت و مهدویتِ دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور با حضور محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، مدیران و معاونان و نیز جمعی از رؤسای دانشگاه آزاد سراسر کشور روز سه شنبه پانزدهم اسفند در استان قم برگزار می‌شود. این جشنواره در سطح واحد‌های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور با ایجاد دبیرخانه در واحد‌ها و مراکز استانی...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با هشدار فعالیت سامانه بارشی در 21 استان از احتمال سرریز شدن سدها در جنوب شرق، کولاک برف و لغزندگی جاده‌ها در مناطق سردسیر خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت الاسلام روانبخش نماینده منتخب قم در گفتگو با صدا و سیمای قم، اولویت‌های پیش روی خود در مجلس را مطرح کرده است که از جمله آنها تلاش برای تصویب طرح صیانت و ایجاد اینترنت ملی است./ صداوسیما

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طبق اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته حدود 40درصد از واجدین شرایط در انتخابات روز جمعه 11 اسفند ماه 1402 شرکت کرده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: فردا اکثر مناطق کشور تحت تأثیر سامانه بارشی قرار می‌گیرد و عمده فعالیت سامانه برای شرق و جنوب شرق است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش از مذاکره با سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برای ایجاد «مدارس سمپاد عشایری» خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رفتم جلوتر تا ببینم چه اتفاقی افتاده است. جلوی ماشینی جمعیت زیادی حلقه زده بودند و با خشم و حرارت درخواست انتقام می‌کردند. رفتم جلوتر و دیدم ماشین سردار سلامی است. مردم از سردار چیزی می‌خواستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج اولیه انتخابات مجلس دوازدهم و ششم مجلس خبرگان اعلام شد. این انتخابات میزبان اتفاقات غیر‌منتظره‌ای بود؛ از حذف آملی لاریجانی از مجلس خبرگان تا ناکامی محمدرضا باهنر در کسب کرسی مجلس دوازدهم. اما شگفتی‌های انتخابات به همین جا ختم نشد و چهره‌های موثر دیگری از حضور در پارلمان بازماندند. البته چهره‌های جدیدی هم جایگزین شدند که بعضا دارای شهرت سیاسی و اجتماعی هستند. دنیای اقتصاد: روز...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز گذشته نتایج اولیه انتخابات مجلس دوازدهم و ششم مجلس خبرگان اعلام شد. این انتخابات میزبان اتفاقات غیر‌منتظره‌ای بود؛ از حذف آملی لاریجانی از مجلس خبرگان تا ناکامی محمدرضا باهنر در کسب کرسی مجلس دوازدهم. اما شگفتی‌های انتخابات به همین جا ختم نشد و چهره‌های موثر دیگری از حضور در پارلمان بازماندند. البته چهره‌های جدیدی هم جایگزین شدند که بعضا دارای شهرت سیاسی و اجتماعی هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت‌الله محسن قمی تا کنون سابقه سه دوره نمایندگی مردم تهران را برعهده داشته است. ایشان همچنین ریاست نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی بین سال‌های 1378 تا 1384 برعهده داشته‌است. آیت‌الله قمی از سال 1384 تا کنون معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سه نظامی در نبردهای نوار غزه کشته و 14 نفر دیگر زخمی شدند که حال پنج نفر از آنها وخیم است.