چهارشنبه 4 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه گسترش

شرکت عمران شهرهای جدید ایران اعلام کرد که پروانه تأسیس شهرک مسکونی دولتی پرنیان در قم توسط ستاد مدیریت شهرک‌سازی کشور صادر شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر جشنواره امام رضا (ع) گفت: بیست و یکمین جشنواره شعر رضوی با 4 عنوان فارسی، ترکی، کودک و نوجوان و عربی برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در سال 98، 10 استان مشارکت بیش از 50 درصد داشتند که در سال 1402 به 8 استان کاهش پیدا کرد. به مانند 98، استانهای مرکزی، اصفهان، تهران، کردستان و البرز در سال 1402 کمترین میزان مشارکت را داشتند. با این تفاوت که در سال 98 تهران پایین‌ترین آمار مشارکت را داشت و در 402 کردستان و البرز گوی سبقت را از تهران در کمترین میزان مشارکت ربودند.

خبرگزاری تسنیم

معاون پژوهش مرکز نور در آیین رونمایی از نسخه جدید نرم‌افزار جامع التفاسیر گفت: همه این کارها مدیون تدبیر مقام معظم رهبری است که 35 سال قبل تأسیس این مجموعه را انجام دادند و امروز آثار و برکات آن منتشر شده است.

وب‌گاه فرارو

با توجه به آمار‌های وزارت کار، ثروتمندترین استان کشور، بدون هیچ رقیبی، استان تهران است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی مجلس دوازدهم از نظر نمایندگانی که تعداد رای‌شان زیر 10 هزارتاست هرچند مجلس یازدهم هم با آرای حداقلی شکل گرفت، اما اکنون رکورد‌های حداقلی‌بودن هم در حال جابه‌جایی است و نفر اول تهران یک‌چهارم نفر اول دوره قبل رأی دارد و بعضی حوزه‌ها آرای باطله یا اول است یا دوم یا حتی جمع آرای سه نفر اول به اندازه نفر اول همان حوزه در دوره قبل نیست؛ مانند تهران. شرق نوشت مجلس دوازدهم ترکیب عجیبی...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد انتخابات کشور اسامی 72 عضو مجلس ششم خبرگان رهبری را به تفکیک حوزه‌های انتخابیه اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پرونده زوج جنایتکار که برای اخاذی یک مرد نیکوکار را ربوده و به قتل رسانده بودند برای اجرای حکم مجازات به دادسرای امور جنایی فرستاده شد.

خبرگزاری تسنیم

شرکت عمران شهرهای جدید ایران از صدور پروانه تأسیس شهرک مسکونی دولتی پرنیان قم توسط ستاد مدیریت شهرک‌سازی کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در 11 اسفندماه 1402 با هر کیفیتی دست‌کم در دور نخست سپری شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پرونده زوج جنایتکار که برای اخاذی یک مرد نیکوکار را ربوده و به قتل رسانده بودند برای اجرای حکم مجازات به دادسرای امور جنایی فرستاده شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب 290 نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب 88 عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه 11 اسفند ماه 1402 در سراسر کشور برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هرچند مجلس یازدهم هم با آرای حداقلی شکل گرفت، اما اکنون رکوردهای حداقلی‌بودن هم در حال جابه‌جایی است و نفر اول تهران یک‌چهارم نفر اول دوره قبل رأی دارد و بعضی حوزه‌ها آرای باطله یا اول است یا دوم یا حتی جمع آرای سه نفر اول به اندازه نفر اول همان حوزه در دوره قبل نیست؛ مانند تهران.

وب‌گاه عرشه آنلاین

می‌گویند 120 سال پیش علی‌خان نامی که از متمولین زمان خود بود، بندی خاکی را روی رودخانه «شور» می‌سازد تا آب رودخانه شور و بخشی از سیلاب‌ها را به سمت زمین‌های کشاورزی خود در اراضی پایین دست ورامین ببرد. می‌گویند 120 سال پیش علی‌خان نامی که از متمولین زمان خود بود، بندی خاکی را روی رودخانه «شور» می‌سازد تا آب رودخانه شور و بخشی از سیلاب‌ها را به سمت زمین‌های کشاورزی خود در اراضی پایین...