جمعه 30 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویر زیر از مسجد سپهسالار در سال 1325 است. مسجد سپهسالار مجاور ساختمان قدیمی مجلس شورای ملی، در خیابان بهارستان قرار دارد، این مسجد پس از انقلاب جمهوری اسلامی با نام مسجد شهید مطهری نیز شناخته می‌شود.

خبرگزاری میزان

آیین مشعل گردانی نجفی‌های مقیم قم همه ساله در شب هشتم، نهم و دهم محرم الحرام با حضور دسته طبال و مشعل گردانی سنتی برگزار می‌شود. در این مراسم سنتی نجفی‌های مقیم قم پس از اجتماع در مسجد امام رضا (ع) گذرخان دسته عزاداری خود را حرکت داده و برای عرض تسلیت به کریمه اهل بیت (ع) به سمت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) می‌روند.

وب‌گاه عصر ایران

میرباقری، رئیس فرهنگستان علوم اسلامی قم، با بیان اینکه دولت شهید رئیسی در معرض خطر تحریف و تخریب قرار دارد، خواستار راه‌اندازی نهضت روایتگری دولت به طور مستمر و بدون تقابل با دولت جدید شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرزند سید ابراهیم رئیسی در اختتامیه نشست های علمی «ملت ابراهیم» اداره فقیهانه امور در آستان قدس، قوه قضائیه و دولت را از ویژگی های شخصیتی سید ابراهیم رئیسی دانست و از حوزه های علمیه خواست تا به فقه حکومتی توجه ویژه ای داشته باشند.

وب‌گاه عصر ایران

قمیشی درباره تنش آبی در استان‌های مرکزی کشور گفت: اگر بخواهیم استانی بررسی کنیم، در هیچ استان و حوزه آب خیزی مشکل تأمین آب شرب و بهداشت در خود حوزه نداریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مجلس خبرگان با بیان اینکه دولت سید ابراهیم رئیسی در معرض تحریف و تخریب قرار گرفته، از لزوم ایجاد نهضت روایتگری دولت به طور مستمر و بدون تقابل با دولت جدید سخن گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از ساعاتی پس از رسمی شدن اخبار شهادت ابراهیم رئیسی و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد، تاکنون 27 استان کشور نسبت به نام‌گذاری برخی معابر و اماکن به نام شهدای خدمت به ویژه رئیس‌جمهور شهید اقدام کردند که در این گزارش به جزئیات و عناوین این نام‌گذاری‌ها اشاره می‌شود.

وب‌گاه گسترش

قیمت دام زنده امروز در ساعات ابتدای روز شنبه 23 تیر 1403 اعلام شد.

وب‌گاه الف

دختر شهید رئیسی گفت: پدرم به دنبال مدیریت فقیهانه بود. ایشان درس خارج فقه در آستان قدس داشت و به شدت روی مساله عمل به نیت واقف تاکید داشت و حتی در درس هم نگاه کامل فقهی داشتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از تشدید بارش در خراسان شمالی و خراسان رضوی خبر داد.

وب‌گاه گسترش

امروز در بازار گوشت مرغ، قیمت مرغ زنده نسبت به روز گذشته ثابت مانده است و هر کیلو از آن با قیمت 55,625 تومان به فروش رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از تشدید بارش در خراسان شمالی و خراسان رضوی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویری از فعال شدن پدافند هوایی در نزدیکی تاسیسات هسته ای کاشان منتشر شده که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویری از فعال شدن پدافند هوایی در نزدیکی تاسیسات هسته ای کاشان منتشر شده که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. ماجرای این تصاویر چیست؟

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان انتقال خون ایران از رشد 6 درصدی اهدای خون در بهار امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع بارش‌های سیل‌اسا در برخی مناطق کشور طی بعدازظهر امروز هشدار صادر کرد.