جمعه 30 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه خبر آنلاین

مجید انصاری، دبیر اجرایی تشکل سیاسی اصلاح طلب مجمع روحانیون مبارز در حکمی به عنوان معاون حقوقی دولت سیزدهم منصوب شد.

وب‌گاه گسترش

بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی، آسمان استان تهران در پنج روز آینده عمدتاً صاف تا کمی ابری خواهد بود. در برخی ساعات، غبار رقیق و افزایش برخی آلاینده‌ها، به ویژه ذرات معلق کوچک‌تر از 2.5 میکرون و ازن در بعدازظهر و شب مشاهده می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

محمد کشاورز، سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان، صدرنشین لیگ برتر فوتسال ایران با پشت‌سر گذاشتن حمید بی‌غم و سعید کشاورزی، برنده جایزه بهترین مربی ماه شد.

خبرگزاری تسنیم

پویش بین‌المللی «به سمت قبله» برای حمایت از مردم مظلوم غزه توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه‌اندازی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو و روابط عمومی انجمن هاکی روی یخ فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، سومین انتخابی تیم ملی هاکی روی یخ بزرگسالان بانوان در سال 1403 امروز چهارشنبه 31 مرداد ماه با حضور 58 ورزشکار از شهرهای تهران، تبریز، اصفهان و قم در پیست یخ آیس‌باکس ایران مال زیر نظر اعظم سنایی سرمربی تیم ملی بانوان و با نظارت کادر فنی برگزار شد. از این تعداد شرکت‌کننده 24 بازیکن که...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام غلامرضا عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در شهر مقدس سامرا هستیم، جایی که زائران اباعبدالله الحسین (ع) با عشق و یاد و نام امام زمان (عج) از باب اینکه اینجا زادگاه این امام بزرگوار است در سفر اربعینی خود، بعد یا قبل از زیارت کربلا، مخصوصاً زائرانی که از جمهوری اسلامی ایران برای سفر اربعین مشرف می‌شوند توفیق...

وب‌گاه الف

رئیس‌جمهور با بیان نظرات رهبر انقلاب درباره وزرای پیشنهادی در مجلس توانست نظر مثبت نمایندگان برای رای اعتماد را جلب کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال اصلاح طلب با انتشار توئیتی از پزشکیان خواست تا برای رفع حصر از محصوران اقدام کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

برخورد خودرو پراید با درخت منجر به فوت راننده شد.

وب‌گاه الف

مراسم پیاده روی کربلا در روز اربعین، از دیرباز در میان محبان اهل بیت اهمیت بسزایی داشته و علما و مراجع نیز همگام با مردم عراق و دیگر سرزمین‌های اسلامی در این مراسم معنوی شرکت می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت دام زنده بدون تغییر از سوی اتحادیه سراسری دامداران اعلام شد.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم قم در مجلس گفت: مجلس در ادامه نیز برای برداشتن موانع از سر راه دولت، با آنان همراهی می‌کند و برای هم‌افزایی و توان‌بخشی دولت هزینه خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین سیمایی صراف، با 221 را ی از مجموع 288 رای ماخوذه اعتماد نمایندگان مجلس را برای تصدی پست وزرات علوم، تحقیقات و فناوری کسب کرد و برای چهار سال آینده به عنوان وزیر انتخاب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز در صحن علنی مجلس سید عباس صالحی توانست رای اعتماد نمایندگان را کسب کرده و از 288 رای مواخذه 272 رای را از آن خود کند.