جمعه 30 شهریور 1403

قم

قم

خبرگزاری تسنیم

معاون مخاطرات زمین سازمان زمین‌شناسی گفت: از 20 سال پیش، ذرات کمتر از 10 میکرون که تا عمق سیستم تنفسی نفوذ می‌کند، عمده ذرات گرد و غبار را تشکیل می‌دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین غریب دادستان عمومی و انقلاب قم از دستگیری اعضا باند هرمی کلاهبرداری ارز دیجیتال پی کوین با روش پانزی خبر داد و اظهار داشت: این باند با تبلیغات گسترده بازاریابی شبکه‌ای و وعده‌های دروغین و واهی سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال پی کوین و ادعای پرداخت سود‌های تضمینی ماهیانه از هر یک از شکات مبالغ چند صد میلیون تومان دریافت و کلاهبرداری...

خبرگزاری مهر

دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: در پی شکایت 18 نفر از مالباختگان ارز دیجیتال که 55 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کرده بودند، 3 نفر از عاملین، تحت عنوان کلاهبرداری در نظام اقتصادی کشور دستگیر شدند.

خبرگزاری تسنیم

اگر امام حسین (ع) می‌گوید «به جای دیگر می‌روم» معنایش این نیست که می‌روم و سکوت می‌کنم. معنایش این هم نیست که می‌روم و آنجا با شما می‌جنگم. امام نه اهل سکوت است، نه اهل جنگ. در بین مسلمین امام اهل دعوت است.

وب‌گاه فرارو

بیماری از نیمه‌های مردادماه، تبدیل به اپیدمی می‌شود؛ این هشداری است که از سوی مسئولان بهداشتی کشور داده شده است. بیماری تب خونریزی‌دهنده دنگی است که شیوعش از امارات شروع شده و هر روز به تعداد مبتلایان اضافه می‌شود. تاکنون گزارش مرگ سه نفر ثبت شده؛ یک زن 84 ساله که از امارات به ایران آمده و دو نفر دیگر که در امارات جانشان را از دست داده بودند و در امارات علت مرگشان ایست قلبی ثبت شده...

خبرگزاری مهر

هفته اول لیگ برتر فوتسال برگزار شد و تیم های مس سونگون و گیتی پسند در مقام مدعی ظاهر شدند.

وب‌گاه گسترش

حبیب‌اله آسوده، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد از اعطای بسته معیشتی به برخی از دهک ها در پویش اطعام و احسان حسینی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌در بخشی از نامه آیت‌الله منتظری به سید محمد خاتمی آمده است: جنابعالی از عوارض و عواقب خطرناک تنگ نظری و انحصارطلبی به خوبی مطلعید و خودتان نیز طعم تلخ آن را چشیده‌اید. هرچند جناح خاصی بیشتر به شما علاقه دارند و برای انتخاب شما فعالیت کرده‌اند، ولی در تفویض مسئولیت‌ها و به کارگیری نیرو‌ها فراجناحی فکر کنید و ملاک انتخاب را صلاحیت، تجربه، تعهد، تخصص، لیاقت و قانونمندی اشخاص قرار دهید...

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت الله سید جعفر شبیری زنجانی از دوستان دوران طلبگی رهبر انقلاب هستند که خاطرات جالب توجهی از سلوک شخصی رهبری و دوران طلبگی و مبارزات ایشان ذکر می‌کنند.

وب‌گاه ورزش سه

تمدید روزبه چشمی خیال نکونام را از بازیکن پست 6 راحت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت اعلام کرد که درحال‌حاضر 40 شهر ما در معرض خطر تب دنگی قرار دارد. به‌همین‌دلیل سیستم‌های بهداشتی به‌صورت شبانه‌روزی کار می‌کنند؛ به‌ویژه در استان هرمزگان.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چابهار می‌گوید که این شهرستان آلوده‌ترین شهر کشور از نظر وجود پشه ناقل بیماری تب دنگی است.

وب‌گاه فرارو

مهدی قمیشی، استاد آب دانشگاه اهواز گفت: هیچ حوزه‌ای در کشور نداریم که زمین‌های قابل کشت آبی‌اش را بدون تنش آبی تأمین کند. خوزستان هم که آب زیادی دارد، به هیچ وجه با این آب‌های ورودی، زمین‌هایش قابل کشت را تأمین کند. ما 3 میلیون هکتار زمین قابل کشت در خوزستان داریم، اما بیش از 1.5 میلیون هکتار را نمی‌توانیم زیر کشت ببریم.

وب‌گاه ورزش سه

هفته نخست لیگ برتر فوتسال ایران سایه‌روشن های فراوانی را داشت. غول‌ها، در مشهد و تبریز خون به پا کردند و تیم کهکشانی سیرجان در حساس‌ترین نبرد هفته برابر کراپ کیش‌ومات شد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست ریاست جمهوری در پیامی درگذشت آیت‌الله نکونام گلپایگانی، عضو فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

نخستین هفته لیگ برتر فوتسال با پیروزی پالایش نفت بندرعباس خاتمه یافت.