جمعه 30 شهریور 1403

قم

قم

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: اغلب موارد ابتلا به تب دانگ از کشور امارات وارد شده‌اند و 9 مورد ابتلای محلی در «بندر لنگه» استان هرمزگان گزارش شده است.

خبرگزاری تسنیم

در حالی افزایش قیمت بلیت قطارهای مسافری هنوز اجرایی نشده که برخی شرکت‌های ریلی در فروش بلیت برای اتباع خارجی افزایش نرخ را اعمال می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی برای 6 استان از جمله تهران اعلام کرد: فردا در شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی رگبار و وزش باد شدید روی می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزهای پنجشنبه و جمعه در شرق سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و خراسان شمالی افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعدوبرق پیش بینی شده است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی برای 6 استان از جمله تهران اعلام کرد: فردا در شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی رگبار و وزش باد شدید روی می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک دختر افغانی ویدیویی عجیب منتشر کرده که به شدت از سوی کاربران فارسی زبان واکنش‌برانگیز بوده است. تابناک: یک دختر افغانی ویدیویی عجیب منتشر کرده که به شدت از سوی کاربران فارسی زبان واکنش‌برانگیز بوده است. در حالی که ایرانی‌ها میزبان بیشترین افغانی‌ها در سراسر جهان هستند و این جمعیت عظیم اختلال جدی در بخش‌های مختلف از جمله نظام آموزشی ایران ایجاد کرده، این دختر افغان می‌گوید: «نیازی...

وب‌گاه خبر آنلاین

تولد دو کودک عجیب در خانواده ای کشاورز در روستای لهراسب فیروزآباد فارس که در سال 1352 با مشکلات معمول آن روز روبرو بود، فقر و بی سوادی.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ادارات استان همدان فردا شروع با دو ساعت تأخیر شروع به کار می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

کارگروه مدیریت اضطرار آلودگی هوای استان قم شامگاه دوشنبه تشکیل جلسه داد تا تصمیم لازم برای فعالیت ادارات در روز سه شنبه را اتخاذ کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور شهید، آیت‌الله رئیسی (ره) سه سال قبل در حالی سکان دولت را به دست گرفت که رئیس دولت قبل، وعده کرد همه تحریم‌ها را یک‌جا لغو کند، اما دو برابر کرد...

وب‌گاه تابناک

بنا بر مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هو ی استان، ادارات قم در روز سه شنبه تعطیل نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روابط عمومی استانداری همدان در اطلاعیه ای اعلام کرد: شروع به کار ادارات این استان فردا سه شنبه بدلیل آلودگی هوا و به دستور استاندار با 2 ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

آلودگی هوا و خبرش گردوغبار همچنان در شهر قم ادامه دارد و شرایط جوی در این استان در وضعیت خطرناک قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

این که بازندگان هر انتخاباتی ناراحت و حتی عصبانی باشند، امری قابل درک است ولی نوع توهین های آنها به همه، از مردمی که به پزشکیان رأی دادند تا دوستان خودشان در شورای نگهبان، یک تصویر واحد از این جریان فکری و سیاسی ترسیم می کند که زبان حال شان این است: "این کشور و این حکومت، مال ماست و حق ماست و بقیه یا تایید کنندگان و تابعین ما هستند یا نادان هایی که باید سر عقل بیاوریم شان و کنترل شان...