جمعه 30 شهریور 1403

قم

قم

خبرگزاری میزان

برای دومین روز پیاپی دوشنبه (18 تیر 1403) خیزش گرد و خاک وضعیت هوای قم را بسیار ناسالم کرد و باعث تعطیلی کلیه ادارات این استان شد.

وب‌گاه الف

شاخص کیفیت هوای شهر قم امروز 18 تیرماه با عدد 797 به علت آلاینده ذرات معلق (PM10) در وضعیت خطرناک قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کیفیت هوای شهر قم امروز 18 تیرماه با عدد 797 در وضعیت خطرناک قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

در سه استان آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل تعداد آرای پزشکیان حدود 5 برابر آرای جلیلی است. در سایر استان ها این الگو دیده نمی شود.

خبرگزاری تسنیم

گروه فرهنگی هنری سماوا بسته کتاب‌های صوتی پیشنهادی خود ویژه ماه محرم را به علاقه‌مندان عرضهکرد.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل محیط‌زیست قم با تأکید بر وضعیت نگران‌کننده بخش مهمی از مساحت این استان که به بیابان تبدیل شده، گفت: «هم‌اینک افزون بر 100 هکتار از اراضی و مساحت این استان مستعد تولید گردوغبار است.»

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی اعلام کرد، تهرانی‌ها مراقب طوفان باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز موشک‌های هوانیروز موشک‌های از نوع دور زن با برد 20 کیلومتر هستند و هوانیروز امروز در حالی به موشک راهبردی با برد 200 کیلومتری مجهز شده است که در زمان دفاع مقدس برد موشک ما، 3 کیلومتر بود که نشانه تفاوت گسترده نسبت به گذشته است.

وب‌گاه الف

رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از رشد 70 درصد ترانزیت طی سه ماهه ابتدایی امسال خبر داد و گفت: برای بهسازی و نگهداشت جاده‌های کشور نیازمند 200 همت بودجه خواهیم بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از رشد 70 درصد ترانزیت طی سه ماهه ابتدایی امسال خبر داد و گفت: برای بهسازی و نگهداشت جاده‌های کشور نیازمند 200 همت بودجه خواهیم بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استان‌های مرکزی و قم به دلیل شدت گرد و غبار ادارات تعطیل شده‌اند. استان‌های مرکزی و قم به دلیل شدت گرد و غبار ادارات تعطیل شده‌اند. به گزارش عرشه آنلاین؛ سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به وقوع گرد و غبار در استان‌های مرکزی و استان‌های غربی کشور گفت: در استان‌های مرکزی و قم به دلیل شدت گرد و غبار ادارات تعطیل شده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

کارشناس هواشناسی گفت: امروز وزش باد را در اکثر استان‌ها شاهد خواهیم بود که دلیل آن افزایش گرادیان فشار است. این یعنی با توجه به اینکه زمین خشک است اگر باد ملایمی هم بوزد می‌تواند باعث خیزش گردوخاک شود. کارشناس هواشناسی گفت: امروز علاوه بر استان‌های مرکزی، قم، دامنه‌های جنوبی البرز مانند جنوب تهران و قزوین، جنوب سمنان وزش باد نسبتا شدید است و می‌تواند باعث تولید گرد و خاک شود. در نواحی...

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی با صدور هشدار طغیان رودخانه‌ها و خسارت به محصولات کشاورزی از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید تا روز جمعه در برخی مناطق کشور خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز