جمعه 30 شهریور 1403

قم

قم

وب‌گاه 55 آنلاین

احمد خاتمی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مطلب منتشره در نامه جعلی منتسب و با سربرگ ستاد انتخاباتی یکی از نامزدهای ریاست جمهوری را تکذیب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صادق ضیائیان با بیان این‌که شهر تهران درگیر گرد و خاک نخواهد بود، گفت: عمدتاً وزش باد شدید هرچه به سمت قم حرکت کند شاهد گرد و خاک بیشتری خواهیم بود، استان‌هایی همچون قم مرکزی گرد و خاک بیشتری خواهند داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ادارات استان‌های قم و مرکزی امروز تعطیل است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر قاسم خاموشی فرمانده هوانیروز ارتش در اولین کنگره شهدای هوانیروز که در هتل پارسیان آزادی برگزار شد با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، گفت: جا دارد که از مردم بزرگوار ایران اسلامی برای حضور پرشور و گسترده پای صندوق‌های رأی تقدیر و تشکر کنیم. وی ادامه داد: روز 19 تیر...

خبرگزاری مهر

رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از رشد 70 درصد ترانزیت طی سه ماهه ابتدایی امسال خبر داد و گفت: برای بهسازی و نگهداشت جاده‌های کشور نیازمند 200 همت بودجه خواهیم بود.

خبرگزاری مهر

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: رشد و پیشرفت هوانیروز با وجود تحریم و فشارهای خارجی به دست آمده که نتیجه جهاد شبانه‌روزی کارکنان ارتش است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور درباره آخرین وضعیت هوای استان تهران، اظهار کرد: امروز صبح در استان قم به دلیل گرد و خاک، دید کاهش پیدا کرده بود، اما انتظار داریم در جنوب استان تهران با شدت بسیار کمتری این فرآیند اتفاق بیافتد و وزش باد شدیدی را بیشتر برای جنوب استان تهران شهرستان‌های ورامین، ری پیش‌بینی کرده‌ایم. وی با بیان این‌که...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار طغیان رودخانه‌ها و خسارت به محصولات کشاورزی از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید تا روز جمعه در برخی مناطق کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: عمده پدیده وزش تندبادها می‌تواند همراه با گرد و خاک‌های محلی ناشی از بیابان‌های اطراف باشد که موجب کاهش دید می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احمد خاتمی: این نامه «تعیین جانشینی رهبری»، جعلی است احمد خاتمی درباره انتشار نامه «تعیین جانشینی رهبری» توضیحاتی داد و آن را جعلی خواند. احمد خاتمی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مطلب منتشره در نامه جعلی منتسب و با سربرگ ستاد انتخاباتی یکی از نامزد‌های ریاست جمهوری را تکذیب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سه‌شنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات غرب کرمان، شرق فارس و شمال هرمزگان در ساعات بعدازظهر و شب رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در نیمه شمالی آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، برخی مناطق مازندران، ارتفاعات البرز در استان‌های البرز، تهران، سمنان، نیمه شمالی فارس، جنوب اصفهان، کرمان و شمال هرمزگان به‌ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است. سه‌شنبه...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار طغیان رودخانه‌ها و خسارت به محصولات کشاورزی از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید تا روز جمعه در برخی مناطق کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ادارات استان قم به‌جز دستگاه‌های خدمات‌رسان و اداراتی که دارای نوبت کاری یا کشیک هستند تعطیل اعلام می‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان در خصوص افزایش سرعت وزش باد و تقویت الگوی انتقال گرد و خاک به استان و کاهش دید افقی و کیفیت هوا، تشدید آلودگی هوا و افزایش شاخص آلودگی هوا در حد بسیار ناسالم برای تمامی گروه‌های سنی پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

احترام دوستان شورای نگهبان سر جای خودش محفوظ، اما اینکه یک نهاد را به کلی از هر نوع پاسخگویی و نقد، استثنا کنیم نه با جمهوریت نظام سازگار است و نه با اسلامیت آن. حضرت آقا فرمودند در بیان مواضع انقلابی خود صریح باشید، حقیر هم بدون تعارف و با صراحت، دو کلام حرف حساب زده‌ام که حرف دل خیلی‌ها است. والعاقبه للمتقین».